VAROUS ARTISTS – 8-Bit operators – the music of Kraftwerk

Ovo je izdanje posvećeno jednom od najznačajnijih electro bendova ikada, naravno Kraftwerku. Astralwerks je izuzetno ponosan što nakon nekoliko godina rada na ovoj kompilaciji može predstaviti ovaj izniman uradak. Mnoge ljubitelje grupe Kraftwerk i zaljubljenike u stare kompjutere Commodore 64, ZX Spectrum ili prve Gameboy igrice, ova će glazbena kulisa nostalgično vratiti u početak 80-ih kada su prije spomenuti kompjuteri i igrice koje su se na njima igrale, proizvodile minimalističke i retro elektronske zvukove. Upravo bi to ukratko bio opis zvuka kakav pruža ova kompilacija. Obrade najpoznatijih skladbi Kraftwerka na jednom mjestu (The robots, The model, Electric café, Radioactivity, Computer love, Computer world, Trans-Europe express, Spacelab, …) producirane na 8 bitnoj tehnologiji, starim kompjuterima i igračim konzolama. Ukratko o bendovima: 8-Bit Weapon je Seth Sternberger, stari zaljubljenik u 8-bit tehnologiju, Bacalao švicarski majstor micromusic i chipmusic scene, Bit Shifter iz New Yorka jedan je od pionira ove scene, a recenzije i osvrti na njegova izdanja objavljena su i u prestižnim glazbenim časopisima Rolling Stone i Wired magazine, Bubblyfish je jedan od začetnika 8-bit scene u New Yorku, inaće rođen koreanac klasično izućen glazbenik koji se zaljubio u ovakvu podvrstu elektronske glazbe. Covox je jedan od 8-bit i chip music “kraljeva” kako ga nazivaju u rođenoj Švedskoj, dok njemački firestARTer slovi kao jedan od old school, klasičnih producenata. Niz nastavljaju Glomag, Nullsleep, David E. Sugar, Oliver Wittchow, Neotericz, Receptors, Herbert Weixelbaum, gwEm and Counter Reset, Role Model. Želite li ući u svijet čipova i retro zvukova ili se samo prisjetiti kako su to početkom 80-ih zvučali kompjuteri, igrice i igraće konzole, učinite to na ovim internet stranicama www.8BitOperators.com ili www.myspace.com/8bitoperators

p+c 2007.
Label: Receptors Music / Astralwerks

8 Bit Operators Website