ASSEMBLAGE 23 – Contempt

Tom Shear je započeo svoju karijeru još 1988. godine i pojavljivao se dosta na američkim kompilacija. No zanimljivo je da je tek prošle godine potpisao za Gashed! Records (www.gashed.com) i izdao svoj prvi album Contempt. Njemački Accession Records (www.accession-records.com) napravio je odličan potez i licencirao ovaj album na europsko tržište. Američka je kritika izuzetno hvalila album Contempt i ocjenila ga kao jednog od najboljih albuma godine. Amerikanci ovaj put nisu pogriješili i konačno nakon vladavine europskih bendova, na scenu stupa jedan američki projekat. Assemblage 23 se dosta uspoređuje sa zvukom kakav je danas izuzetno popularan i koji predstavljaju VNV Nation, Covenant ili Apoptygma Berzerk, što znači spoj synth-pop i electro zvuka. Prije navedene grupe uživaju veliku popularnost u posljednje dvije godine tako da je Assemblage 23 na pravom putu da osvoji glasove europske publike. Iako je u Americi album Contempt prihvaćen odlično, očekuje se da će tek pravi uspjeh i "bum" usljediti na europskoj sceni. U potpunosti se slažem da je to jedan od najboljih albuma u posljednih nekoliko mjeseci, a činjenica da se ovdje radi o debitantskom albumu, samo više ističe kvalitetu i potencijal ovog materijala. Osim 10 pjesama, na albumu se nalaze i tri remixa koje su radili Pain Station, Manhole Vortex i THD. Pjesme Anthem, Coward, Purgatory, Skyquake, Never Forgive, Bi-Polar već su sada klupski hitovi iako nisu singlovi, iako nije isključeno da će uskoro i jedna od njih to postati. Contempt je jedan od album koji će obilježiti ovu godinu.

Label: Accession

Assemblage 23 Website