AIR – 10 000 Hz legend

Veseo, čudan, zanimljiv, akustičan, fenomenalan, to su samo neke od riječi kojima bi se mogao opisati novi Air album 10 000 Hz legend. Album je rađen u velikoj tajnosti i do samog izdavanja nije bilo nikakve informacije kako će zvučati. A kako zvuči? Zvuči više nego dobro. Možda su neki očekivali da će se Air ponoviti i producirati nove pjesme u stilu albuma Moon Safari, ali to se nije dogodilo. Baš suprotno, Dunckel i Godin su napravili nešto sasvim novo, ali toliko specifično da se može prepoznati onaj francuski zvuk s kojim su nas zarobili u hitovim Sexy boy ili Kelly watch the stars. Već nakon prve pjesme Electronic Performers jasno vam je ta slušate poseban album. Electronic Performers bi glatko mogla proći kao neobjavljena pjesma Pink Floyda, dok je druga How does it make you feel? bliža kombinaciji Pink Floyda i vokala Stephena Hawkinga. Slijedi Radio No 1, prvi singl skinut s albuma, koji donekle podsjeća na Sexy boy i starije hitove. I kad se čini da ne može biti bolje, dolazi The vagabond i Beck na vokalima i usnoj harmonici. Ova pjesma kao da je pala s posljednjeg Beckovog materijala. Kombinacija Air - Beck funkcionira izvanredno. Ostatak albuma odiše akustičnim gitarama, ambijentalnim elektronskim zvukovima na trenutke psihodeličnim i pomalo filmskim, što ne čudi, jer su prije ovog albuma izdali soundtrack za film Virgin suicides. Lucky and unhappy je možda najbolji primjer filmske usmjerenosti, jer započinje taktovima koji bi se savršeno uklopili u Carpenterov film Napad na policijsku stanicu. 10 000 Hz legend je ispunio sva očekivanja. Ovo je album za opuštanje i jedan od onih koji će biti visoko plasiran na ovogodišnjim listama albuma.

Label: Source/Virgin

Air Website