AIR – Everybody Hertz

Everybody Hertz je svojevrsni dodatak posljednjem Air albumu 10000 Hz Legend. Radi se o klasičnoj formi remix albuma. Iako je bilo najavljivano da će jedan od remixeva raditi i Daft Punk, ispostavilo se da je Thomas Bangalter napravio samo edit verziju pjesme Don't be light koja je gotovo identična verziji s albuma. To bi možda mogao biti jedini nedostatak ovog remiksiranog CD-a ako zaboravimo da se nigdje ne pojavljuje Radio no1 kao najbolja pjesma s prošlogodišnjeg albuma. Remiksiranja su se prihvatili svi oni autori koje Nicolas Godin i Jean-Benoet Dunckel cijene i koje su oni sami zamolili da im naprave remikseve. Osim remiksiranih sedam pjesama, dvije edit verzije, tu se još nalazi nova pjesma The way you look tonight kao tipična b-strana singla, a nije ni tako loša. Don't be light se pojavljuje u čak pet verzija: Mr Oizo remix (sjećate se Flat beat?), Neptunes remix u zanimljivom hip-hop miksu, The Hacker remix kao jedan od najzanimljvijih techno electro izleta na CD-u. Malibu se u svojem remixu nisu toliko iskazali kao što je to bio slučaj kod remiksiranja starog hita Kelly, watch the stars. Modjo i Jack Lahana su napravili zanimljive verzije People in the city koja se pojavljuje i na kraju CD-a u formi live video spota. Posebno treba izdvojiti starog lisca Adriana Sherwooda koji je podario prvoklasni dub-reggae uradak u svojoj verziji trenutnog singla How does it make you feel? Iako ovo nije reprezentativni Air uradak, bez sumnje ća naći svoj put do ljubitelja francuskog zvuka.

p+c 2002.
Label: Virgin

Air Website