AJUUCA – A green leavy substance drifting ...

AJUUCA su pioniri big beat zvuka i njemačkog grada Ausburga. Ovo je nakon albuma A blue trip on the bright side of the moon njihovo drugo izdanje koje jao i njihov debut album ponovno donosi jedan novi pogled na modernu elektronsku produkciju. Njihovi glazbeni počeci sežu u 1990. godinu kada su Martin Bauer i Christian Paulus osnovali rock band nazvan Steel Daisy. nakon eksperimentiranja s nekoliko glazbenih stilova bend se 1995. godine razilazi. tada je rođena nova glazbena ideja. Martin i Christian prodaju svu staru opremu i kupuju nove moderne intetičke instrumente. Cilj im je bio: traženje nivih glazbenih mogućnosti. Tada još bez imena, duo pronalazi svoj glazbeni izričaj u kombiniranju stilova: electro-rock-break beat-drum'n'bass. Krajem 1995. godine duo se naziva AJUUCA i izdaje prvu demo kazetu produciranu u njihovom kućnom studiju. Ta je glazba bila dobro prihvaćena, pa su počele stizati ponude za remixiranje i nastup na velikom njemačkom spektaklu Loveparade '97. Novi album moram priznati fenomanalno je djelo i može se bez imalo srama mjeriti s velikim imenima poput The Chemical Brothers, Crystal method, Fatboy Slim ili Junkie XL. Utjecaj ovih imena je vidljiv, no Ajuuca je dovoljno kvalitetan projekat koji predstavlja sa svoje strane ipak nešto novo. Martin i Christian na ovom albumu koriste jako dobar odabir zvukova i ritmova uz tri gostujuća vokala koja dodaju novu dimenziju njihovoj glazbi, baš kakao su Crystal Methos učinili na svom albumu Vegas. Ajuuca ne rade previše žestoku glazbu ili agresivniji big beat, već mješavinu big beata, tup-hopa i ambijentalnih zvukova, tako da je album na trenutke plesan, a na trenuthe opuštajući. Ajuuca rade inteligentnu i razrađenu elektronsku glazbu, koju će ljubitelji kvalitetnog zvuka znati cjeniti.

Label: X-Pansion

X-Pansion Website