AND ONE – 9.9.99.9 Uhr

Novi album 9.9.99.9 Uhr drugi je album poznate njemačke electro pop skupine And One za poznatu nakladničku kuću Virgin Records, za koju su prošle godine izdali album Nordhausen. AND ONE postoje od 1990. godine kada su započeli svoju karijeru na etiketi Machinery Records zajedno sa grupama Dance Or Die i Oomph! koji danas također izdaju za velike nakladnike Polydor i Virgin. Klasični ebm electro pop zvuk s početka karijere And One su tijekom godina dosta ublažili i postali jedan od vodećih njemačkih i europskih electro pop sastava.
Novi album obiluje pop melodijama, ali i mnoštvom analognih zvukova i ritmova prepoznatljivih kod ebm-a. Mješavina ovih stilova jedan je od glavnih aduta kod publike. Trenutno je sa albuma skinut jedan single Get You Closer, no uskoro bi se mogao očekivati i novi. 9.9.99.9 Uhr izdan je kao dvostruko izdanje, odnosno jednostruki album + bonus limitirani cd nazvan Maschinen sturmer. Limitirani mini cd ima pet pjesama na njemačkom jeziku koje su stilski dosta žešće i plesnije od samog albuma. Na trenutke podsjećaju na poznatu njemačku skupinu DAF. Ako ste sretnik koji je kupio ili će kupiti album s dva cd-a, onda dobivate dvostruko zadovoljstvo: electro pop album i dodatnih pet plesnih ebm pjesama za cjenu jednog albuma.
Nakon debut albuma Anguish iz 1990. godine, mnogi kritičari su And One prozvali nasljednicima njemačke škole koju su započeli Kraftwerk. AND ONE nas do danas nisu iznevjerili, tako da se sa sigurnošću može reći da su ispunili sva očekivanja, pa i više od toga.

And One Website