AND ONE – Wasted

Njemački trio And One imao je nešto dužu pauzu od uobičajene, tako da nakon dvije godine od posljednjeg albuma 9.9.99 9 Uhr , tek sada predstavio novi materijal, odnosno novi singl Wasted. Novi album Virgin Superstar bit će izdan krajem ožujka ili početkom travnja. Novi singl odličan je uvod u ono što nas čeka sa dolaskom novih pjesama. Iako su već stekli status jednog od najboljih njemačkih electro pop sastava, još uvijek se s nestrpljenjem očekuje svaki njihov novi potez, odnosno album. Kroz desetogodišnju karijeru imali su mnoštvo hitova i dobrih pjesama, no singl Wasted je jedan od njihovih ponajboljih singlova do sada. Uvijek prepoznatljiv And One zvuk ovaj put je začinjen ritmovima koji bi se mogli usporediti sa hit singlom Personal Jesus grupe Depeche Mode. Pjesam Wasted dolazi u dvije verzije: Radio edit i Naghavi mix. Ovaj maxi cd je nešto više od običnog cd singla, jer donosi tri nove pjesme koje neće biti objavljene na albumu Virgin Superstar. Pjesma Forever J. lagana je malankolična pop pjesmica, dok su Maschinenhimmel i Lawrence of Arabia, instrumentalne teme. Iako su And One do sada bili trio, na novom albumu se pojavljuje i jedna žena. Nije ovdje riječ o bilo kojoj vokalistici već o Annelie Bertilsson, nekadašnjoj pjevačici i gitaristici švedske grupe Cat Rapes Dog. Singl Wasted je ušao sa nulte pozicije na poziciju 77 njemačke komercijalne top liste, što je izuzetno dobar znak pošto se ovdje radio o grupi koja uspješno djeluje na nezavisnoj sceni. Slijedećih nekoliko tjedana And One će se sigurno penjati na ljestivci singlova, a nakon objavljivanja albuma kreću na koncertnu turneju koja će trajati do kraja svibnja.

Label: Virgin

And One Website