APOPTYGMA BERZERK – You and me against the world

Nakon tri godine studijskog pauziranja Stephan Groth se vratio s novim albumom, novim zvukom i novom izdavačkom kućom. Osnovani krajem 80-ih godina, kroz 90-te profilirali su zvuk i postali jedan od najpopularnijih i najprodavanijih ebm / future pop bendova. Svoj vrhunac Stephan Groth dostiže 2000. godine albumom Welcome to earth, a dvije godine kasnije albumom Harmonizer samo potvrđuje epitet najkvalitetnijeg "future pop" autora. Nakon što je u tom glazbenom pravcu napravio sve što se moglo napraviti, prepustio je nove ideje mlađim autorima. Posljednjih godinu dana u svom House of APB studiju u Norveškoj, Stephan snima novi album. U međuvremenu dobiva neodoljivu ponudu od njemačke izdavačke kuće Gun Records (Sony/BMG) za koju izdaju Guano Apes, Oomph!, Within Temptation ili u prošlosti Him, i nakon završetka ugovora za Warner, odlučuje se skrasiti kod etikete koja nije prvenstveno vezana za elektronsku produkciju. Stephanu to itekako odgovara, jer Apoptygma Berzerk ulazi u novu fazu u kojoj se više oslanja na gitarski zvuk. Nakon singla In this together koji pomalo podsjeća na Placebo ili Rasmus, novi album je konačno tu i nosi naslov You and me against the world. Ukupno 11 novih pjesama, odnosno 13, koliko ih donosi limitirano izdanje, iako više gitarskih, donose prepoznatljivi Apoptygma štih, a Stephan samo utvrđuje svoju poziciju kvalitetnog autora i producenta koji prije svega ima smisla za pop strukture pjesama. Ovaj put odlučio se čak na dvije obrade, Cambodia od Kim Wilde i bonus pjesma Shine on, od House Of Love, jednog od Stephanovih omiljenih bendova s početka 90-ih. Nakon prvog preslušavanja u uhu ostaju dvije pjesme kao potencijalni novi singlovi, Love to blame i Back on track u kojoj kao back vokal gostuje Anneli Drecker iz Bel Canto, dok Mortiis gostuje u pjesmi Maze. Ako niste opterećeni starijim APB izdanjima, a vjerujem da niste, onda će u konačnici You and me against the world, za vas predstavljati interesantno novo electro rock otkriće. Za pregled ostatka diskografije posjetite www.apoptygmaberzerk.de

p+c 2005.
Label: GUN Records

Apoptygma Berzerk Website