AUTECHRE – EP 7

Engleski duo Sean Booth i Rob Brown (Autechre), bez sumnje su jedan od zaštitnih znakova Warp Recordsa i engleske intelligent techno scene. Osim Engleske izuzetno su cijenjeni u Njemačkoj i Americi gdje su njihova izdanja licencirana kod nakladničke kuće Wax Trax! /TVT Records. Kao pioniri inteligentnih ambijentalnih glazbenih struktura još od početka 90-ih kada techno scena nije nimalo ličila na ono što predstavlja danas, AUTECHRE su razvili jedinstven kompleksan, ali i experimentalan ambijentalni zvuk. Oduvijek su njihova izdanja u prvom planu predstavljala spoj mnoštva ritmova, pomalo čudnih samplova i poneku zanimljivu melodiju. U posljednjih nekoliko godina Autechre su odbacili melodioznost u svom stvaralaštvu i sve više se posvetili experimentiranju sa ritmovima. Njihov prošlogodišnji album "LP5" bio je najeksperimentalniji materijal do sada uz pregršt industrijskih ritmova i buke. Novo izdanje "EP7" nije toliko bučno produciran već se više oslanja na nove trendove, drum'n'bass i sl., no ipak to ostaje Autechre u pravom smislu riječi. Neke od novih tema bi se mogle ukomponirati u zvučnu kulisu nekog od novih filmova znanstvene fantastike, npr. u režiji Kubricka, Lyncha ili Cronenberga koje Autechre spominju kao najdraže autore filmske industrije. Navedeni trio najbolje vam može predstaviti kakvu to glazbu rade Autechre. Iako "EP7" sadrži 11 novih tema, radi se ipak o EP izdanju, a ne o novom albumu. Novim materijalom Autechre su ovaj mini album rastegnuli na čak 70 minuta. Fascinantnu umjetnost ovog Sheffieldskog dua teško je opisati riječima i svrstati u neke zacrtane glazbene standarde. Nije techno (što uopće danas ta riječ predstavljala), nije ambient, nije drum'n'bass, već nešto što bi se moglo opisati kao sintetički koktel neobjašnjenih glazbenih struktura. No ipak prosudite sami.

Label: Warp

Warp Website