BANCO DE GAIA – The magical sounds of Banco De Gaia

Prošle su dvije godine od posljednjeg albuma Big Men Cry. Englez Toby Marks poznatiji kao Banco De Gaia u te je dvije godine svirao na dosta koncerata i ozbiljno radio na novom materijalu. Rezultat je novi album zanimljivog naziva The Magical Sounds Of Banco De Gaia. Bez sumnje novi materijal je zaista na neki način magičan. Prošle godine Toby Marks je osnovao svoju nakladničku kuću Gecko Records, kako bi se koncentrirao na izdavanja samo svoje glazbe. Novi album prati i fenomenalo dizajnirana internet stranica koja se može naći na adresi www.banco.co.uk. Uz novi album izdan je i singl I Love Baby Cheesy na kojem se pojavljuju remixevi koje su radili Dub Pistols i Wayward Soul. Novi materijal se dosta približio izvornom Banco De Gaia zvuku sa prva dva albuma Maya i Last Train To Lhasa. Banco je oduvijek u svojoj glazbi koristio zvukove usko povezane sa tematikom Kine, Tibeta, te starih izumrlih naroda, tako da će vas slušanje njegove glazbe odvesti na put tih starih civilizacija. Na novom albumu dosta je modernih ritmova i zvukova iz prirode, koje Banco De Gaia prije nije previše koristio, no prilično je teško opisati ili svrstati njegovu glazbu u neki određeni pravac. The Magical Sounds Of Banco De Gaia sadrži sve i svašta, od ambienta, etna, hip hopa, break beata, no možda bi sve to zajedno bilo najbolje opisati kao World Music ili neku vrstu modernog New Agea. U svojem specifičnom pristupu glazbi, Toby Marks je vrhunski autor. Novi je album već licenciran na američko, kanadsko i europsko tržište.

Label: Gecko

Banco De Gaia Website