BANCO DE GAIA – Igizeh

Toby Marks nas još jednom vodi u svoj mistični svijet glazbene avanture, ovog puta u stari Egipat. Igizeh je novi album koji dočarava atmosferu života i glazbe starog Egipta na jedan moderan način uz prepoznatljive Banco De Gaia glazbene kolaže i samplove. Zanimljivo je da je jedan dio produkcije odnosno samplova snimljen upravo u velikoj piramidi u Gizi, što se najbolje može čuti na početku teme Gizeh koja odlično dočarava mističnu atmosferu unutrašnjosti velike piramide. Tema Seti I koja otvara album također je prepuna zvukova koje je Toby snimio na ulicama Kaira, Luxora i drugim lokacijama u Egiptu, što dodaje jednu zanimljivu dimenziju ovom novom albumu. Album Igizeh jedinstven je po tome što je Banco De Gaia po prvi puta u svoju glazbu ukomponirao vokalne dionice, odnosno pjevačicu Jennifer Folker. Jennifer gostuje u dvije pjesme: Obsidian, koja će biti izdana kao singl i u pjesmi Glove puppet koja je već bila izdana na prošlogodišnjem albumu The magical sound of Banco De Gaia, ali u instrumentalnoj verziji. Još jednom je Toby Marks pokazao (i dokazao) de je ljubitelj starih kultura i naroda koje imaju veliku utjecaj kod stvaranja njegove glazbe što i govore neki od naslova albuma Maya, Last train to Lhasa ili pjesama Shanti, Heliopolis, China. Također su mnoga izdanja imala grafički osmišljene omote koji su prikazivali Egipat, Tibet ili simbole starih civilizacija. Omot za novi album usko je vezan u tematiku albuma, odnosno Egipat, pa se i u unutrašnjosti omota nalaze geometrijski prikazi i proračuni velike piramide. Omot savršeno oslikava glazbu koju donosi CD koji se nalazi unitar kartonskog omota. Audio vizualni doživljaj ponovo svrstava ovog izvrsnog producenta u sam vrh elitnih glazbenika moderne ambijentalne, elektronske, etno i world music produkcije.

Label: SIx Degrees / Gecko

Banco De Gaia Website