BANDALOOP – Aromatik

Iako Bandaloop postoje već četiri godine, njihov se debut album na tržištu pojavio tek sada. Koncepcija albuma je brižno razrađivana posljednjih godina, pa je sav taj silni rad urodio plodom i kulminirao potpisivanjem ugovora za Sony Records odnosno za njihovu podužnicu Columbia. U svibnju ove godine bio je izdan i prvi single Extraordinary koji je dokazao da njemački autori veoma uspješno prate svijetska zbivanja u pop glazbi, ali i u modernoj produkciji. Sarah Doering, Arnd Fischer i Alexander Klick sviraju glazbu kakva bi se moglo očekivati od nekog modernog engleskog sastava, a ne od njemačkog. Baš ta kvaliteta im je osigurala dobar ugovor za Sony Records koji je prepoznao Bandaloop kao njemački potencijal koji bi mogao štošta napraviti na zahtjevnom engleskom tržištu. Što to sviraju Bandaloop? Teško je opisati, jer kombiniraju stilove, što je u današnjoj modernoj produkciji normalna pojava. Svoje utjecaje: trip hop, brit pop, drum'n'bass, house ujedinili su u album Aromatik koji kao cjelina predstavlja savršen pop uradak. Kod produkcije im je uveliko pomogao poznati engleski producent Mike "Spike" Drake iz Londona. Večina albuma je snimana u Njemačkoj, a neke mikseve je Spike radio u Nomis studijima u Londonu. Vokalne mogućnosti pjevačice Sarah Doering su izuzetne. Ova žena zaista zna pjevati. A tekstovi? Tekstovi su također kvalitetni, neki od njih naravno govore o ljubavi, no ne prelaze onu granicu dobrog ukusa ili "ljigavosti" koju danas možemo slušati u većini jednosezonskih hitova ili boy grupa. Aromatik je bez sumnje visoko kvalitetan debut album koji je već sada grupi osigurao dobre pozicije na njemačkoj sceni, a bez sumnje će se kvaliteta njihovih pjesama odraziti na ostatak europe i na Englesku u kojoj je takva vrsta glazbe već poznata.

Label: Columbia / Sony

Bandaloop Website