BLIND PASSENGERS – Bastard

Nakon albuma "The trash inside my brain" iz 1997. godine, bilo je za očekivati da bi uskoro BLIND PASSENGERS mogli udružiti snage sa nekim velikim i komercijalno jakim nakladnikom. Suradnja je uspostavljena sa Sony Records odnosno Epic Records, koji djeluje kao podetiketa ovog velikog izdavača. Novi album čiji se izlazak očekuje krajem travnja ove godine, produkcijski je dosta različit od dosadašnjih BP izdanja. Album "Bastard" je zamišljen kao drugi dio trilogije koja je započela albumom "Destroyka" iz 1996. godine. Iako je album "Destroyka" bio čisti electro pop album uz nešto malo gitara, situacija se na albumu "The trash inside my brain" dosta mijenja. Taj je album bio rađen dosta trendovski, što znači da je bilo korišteno dosta break beat i trip hop elemenata uz sve veću zastupljenost gitara koje se ipak produkcijski nisu toliko isticale. Novim albumom "Bastard" cijela je zvučna kulisa Blind Passengersa promjenjena. "Bastard" se odlikuje elektronskom produkcjom, no u prvom planu su žestoki gitarski rifovi koji dosta sliče nekoj vrsti moderne hard i heavy produkcije. Pomalo iznenađujući novi zvuk bez sumnje privuči će pažnju publike koja voli žestoke gitare pomiješane sa sintetičkom produkcijom. Prvi single sa albuma bit će "Gunman". Sve su pjesme i nadalje dosta melodiozne, tako da je tipičan BP zvuk više nego prepoznatljiv. Album "Bastard" kao cjelina bez sumnje funkcionira odlično, no dosta je orijentiran na američki način industrial produkcije, pa ponekad zvuči kao Ministry sa albuma "Psalm 69" ili neki od sličnih bandova: Nine Inch Nails, Sister Machine Gun, Gravity Kills ili Pop Will Eat Itself. Bez sumnje će se novi Blind Passengersi svidjeti ljubiteljima sve popularnijeg Marylin Mansona. Moji osobni favoriti su pjesme Stay Or Go, Freeze My Brain i The Glory Of Success (ima zanimljiv brit pop prizvuk) za koje navijam da postanu novi singleovi, nakon pjesme Gunman. U postavi grupe također je došlo do promjene. Jedan od osnivača grupe i majstor zvuka, Marc Range, napustio je grupu zbog osobnih razloga. Možda je njegov odlazak rezultirao tom drastičnom promjenom u zvuku? Kao novi član dolazi Andy Laaf bivši bubnjar nekada veoma popularne skupine Cassandra Complex. I to je to. Novi Blind Passengersi na novoj velikoj etiketi Sony koju su zaista zaslužili.

Label: Epic/Sony

Blind Passengers Website