BIOSPHERE – Biosystems - The Biosphere Remixes

Geir Jenssen je sa svojim projektom BIOSPHERE u svijetu elektonske produkcije jedan od najistaknutijih i najkvalitetnijih autora ambijentalne elektronske glazbe. Svoj status iznimnog autora potvrdio je prije nekoliko godina, točnije 1994. godine kada je izdao single "Novelty waves" koji je bio uvršten u jedan od reklamnih spotova za Levi's 501. Tim singleom Geir je skrenuo na sebe pažnju širih masa publike, a dobio je i odlične kritike. Nakon singlea usljedio je i jedan od njegovih ponajboljih albuma "Patashnik" i suradnja sa poznatim producentom Mark Bellom, nekadašnjim članom projekta LFO. Mark Bell će široj publici biti poznatiji kao producent posljednjeg albuma islanđanke Bjork. Vratimo se na BIOSPHERE i novom kompilacijskom izdanju BIOSYSTEMS. Od 1995 godine, pa sve do danas Geir Jenssen je remixirao nekoliko izabranih pjesama i to uglavnom različitih glazbenih stilova. Tu su se našli kvalitetni autori kao npr: Nicolette (bivša pjevačica grupe Massive Attack), legende electro/industrial scene Front Line Assembly, zatim brit pop sastav James, elektro projekat Download (bivši članovi jedne od najznačajnijih industrial grupa Skinny Puppy), Illumination, Motion Control, Alania i Mind Over Midi. Iako Biosystems sadrži samo osam remixeva, daje nam dobar uvid u kvalitetan produkcijski rad projekta Biosphere koji će bez sumnje biti iznimno zanimljiv ljubiteljima techno/ambient tonova. Svi ovi remixevi do sada su bili dostupni na limitiranim single izdanjima, no sada su konačno uvršteni na jedan CD. Kompilacija Biosystems ima poseban techno/ambient ugođaj s kojim nas Biosphere vodi u svoj glazbeni svijet, stvorivši od originalnih pjesama jedinstveni i prepoznatljiv autorski zvuk. Stilski ima dosta dodirnih točaka sa albumom "Patashnik" upravo zbog jako dobre fuzije ritmičnog i ambijentalnog ugođaja.

Label: Beatservice Records

Beatservice Website