CAMOUFLAGE – We stroke the flames - Best Of

Kada su 1988. godine CAMOUFLAGE započeli uspon na sceni, nisu ni slutili da će ubrzo postati jedan od najisplativijih i najpopularnijih njemačkih izvoznih bendova nakon grupe Kraftwerk.
Njemačka scene je uvijek imala odličan sluh za kvalitetnu sintetičku produkciju.camouflage su također dobili epitet njemačkih Depeche Mode, jer su u Njemačkoj uživali status electro pop zvijezda kao što su Depeche Mode uživali u svijetskoj slavi. Formula njihovog uspjeha bila je jednostavna: dobro razrađene melodije, zarazni refreni, kvalitetan pop zvuk, a ponekad melankoličnost. Njihovi prvi singleovi The Great Commandment, neighbours i Strangers Thoughts bili su rado svirani i odlično su prolazili na američkim i engleskim top listama. nakon prvog debut albuma Voices & Images usljedio je 1989. godine album Methods Of Silence koji je dao njihov do sada najveći hit single Love Is A Shield. Sam album je za razliku od prvog bio nešto eksperimentalniji, dok će ta pomalo eksperimentalna faza kulminirati na albumu Meanwhile iz 1991. godine. Nakon toga 1993. godine izdaju četvrti album Bodega Bohemia koji se vraća prema pop zvuku koji su koristili na prvom albumu. S albuma Bodega Bohemia skinuto je nekoliko singleova: Jealousy, Sispicious Love Close (we stroke the flames) koji su se svojom popularnošću uspjeli malo približiti popularnosti single Love Is A Shield.
Kompilacije WE STROKE THE FLAMES, predstavlja upravo sve najveće hitove koje su camouflage imali tijekom godina. Na kompilaciju nisu jedino uključene pjesme sa njihovog posljednjeg albuma Spice Crackers, što je ujedno i dobro, jer se taj posljednji album iz 1995. godine nije pokazao kao dobar potez, naime na njemu nije radio puni sastav kao prije. Camouflage su upravo sada učinili pravi potez odnosno njihova izdavačka kuća, izdavši nakon desetak godina postojanja njihove največe hitove na jednom albumu uz dodatak do sada neobjavljenog remixa pjesme Love Is A Shield koji je radio William Orbit.
Album We Stroke The Flames pravi je zalogaj za ljubitelje istančanog sluha za kvalitetan electro pop i sve koji nisu imali prilike nabaviti starije originalne albume.

Label: PolyGram

Camouflage Website