CASSIUS – 15 again

Philippe “Zdar” Cerboneschi, jedan je od najznačajnijih glazbenika na francuskoj sceni, kasnih 90-ih. Kao član dvojca Motorbass (zajedno sa Etienne de Crecy), u ono vrijeme donio je nešto novi i svježe na scenu, nešto što se danas prepoznaje i svrstva u Paris sound. Zajedno sa Hubertom “Boom Bass” Blanc-Francardom, krajem 90-ih osniva bend Cassius iako su već prije bili poznati kao La Funk Mob na legendarnoj Mo’ Wax etiketi. Prije osnutka Cassius-a, surađivali su sa velikom francuskom hip-hop zvijezdom MC Solaarom, a kombinirajući jazz hip-hop i acid-disco, debitirali su 1998. sa Top 20 singlom "Cassius 1999" na britanskoj top listi, a godinu dana kasnije objavljen je prvi album “1999”. U to vrijeme francuska dance, house scena je bila na vrhuncu (Daft Punk, Air, Phoenix), a Cassius su bili jedni od najvažnijih predstavnika. I danas više od osam godina kasnije, Philippe Zdar i Boom Bass značajne su figure francuske scene i jedni od utjecajnijih producenata francuske plesne glazbe. 2002. usljedio je drugi album “Au Reve” i hitovi poput I’m A Woman feat. Jocelyn Brown, Sound Of Violence feat. Steve Edwards ili Thrilla feat. Ghostface Killah. Najnoviji uradak “15 again”, već je najavio singl Toop Toop, a suradnja sa Pharrellom Williamsom (The Neptunes, N.E.R.D.) samo je točka na i, i dokaz da su Phillipe Zdar i Boom Bass itekako ozbiljni “igrači”. Eye Water ima sav potencijal da postane novi singl iako takvih potencijalnih singlova ima još. Ukupno 12 pjesama/tema koliko ih donosi album 15 again, prava su uživancija za uši, volite li kombinaciju housea, disca, popa i na trenutke ambijentalne glazbe.

Cassius Website