CATASTROPHE BALLET – Modern Primitives

Dark rock ili gothic, već godinama nema one prave predstavnike kao što su to prije desetak godina bili: Sisters Of Mercy, Fields Of The Nephilim, Bauhaus, Christian Death ili drugi. Iako je gothic scena i dalje izuzetno jaka u Njemačkoj, Švedskoj i Americi, osjeća se pomanjkanje snaga koje bi pripomogle da se taj nekada popularan stil ponovo vrati tamo gdje mu je i mjesto. Ima mnogo dobrih underground bendova koji nažalost nisu dovoljno predstavljeni širem krugu ljudi, no to je već druga priča. Najistaknutija dark rock / gothic scena trenutno je i uvijek je bila Njemačka. Catastrophe Ballet je jedan od sastava koji već djeluju deset godina u Njemačkoj, ali se za njih dobro zna i u Americi ili Mexiku. Posljednja dva albuma Menschenfeind i novi Modern Primitives, prilagodili su se modernom shvaćanju produkcije sa dosta elektronike. Tako i novi album miješa te stilove. Catastrophe Ballet su u svojoj karijeri nastupali sa mnogim poznatim grupama: Ministry, Jesus & Mary Chain, Rammstein, The Cure, Sisters Of Mercy, Faith & The Muse, Green Day, Therapy? i Christian Death, ali i bili producirani od strane poznatih producenata: Chris Lietz (Die Krupps), William Fait (Faith & The Muse, Memphisto Waltz), Axel Ermes i Hauke Harms (Girls Under Glass). Poznati njemački časopisi Zillo i Metal Hammer proglasili su njihov album Menschenfeind jednim od najboljih u 1997. godini i remek djelom stila koji su tada nazvali future undustrial gothics. Prije nekoliko tjedana u njemačkim novinama Bild Zeitung, izašao je i članak o njima koji ih svrstava u bendove koji su trenutno in. Ako znamo da se Bild štampa u oko pet milijuna primjeraka, onda su Catastrophe Ballet u neku ruku već pop zvijezde.

Label: Oblivion

Catastrophe Ballet Website