THE CHEMICAL BROTHERS – Surrender

Treći album u desetogodišnjoj karijeri Eda Simonsa i Toma Rowlandsa ostat će zabilježen kao jedan od najznačajnijih albuma plesne glazbe devedesetih. Novom albumu predhodio je hit singl Hey Boy Hey Girl, dok je nakon izdavanja albuma na tržištu izdan i drugi singl Let Forever Be. Ta je pjesma ponovo spojila Chemical Brothers i pjevača grupe Oasis, Noela Gallaghera. Trenutno je u pripremi i izdavanje trećeg singla Out Of Control na kojem kao vokalisti gostuju poznati pjevači, Bernard Sumner iz grupe New Order i Bobby Gillespie iz grupe Primal Scream. Zasigurno će taj novi singl postati veliki klupski hit. Od gostujučih vokalista na albumu Surrender pojavljuju se još pjevač grupe Mercury Rev, Jonathan Donahue u pjesmi Dream On, i Hope Sandoval, pjevačica grupe Mazzy Star u pjesmi Asleep From Day. Album Surrender najbolje je i najzrelije ostvarenje Chemical Brothersa. Odličan odabir gostiju na novom albumu i raznolikost stilova bez sumnje pridonose ovom izuzetnom dvojcu za koje se može reći da su imali velik utjecaj na plesnu glazbu devedesetih. Big beat je upravo zahvaljujuči njima dobio naziv i postao jedan od najinovativnijih stilova u posljednjih nekoliko godina. Kroz cijeli album Surrender mogu se čuti razni stilovi, od housa, ambienta pa čak i elektronske psihodelije. Također su na novi materijal dobro ukomponirane gitare i bubnjevi koji najviše dolaze do izražaju u pjesmi Let Forever Be koja bi se mogla opisati kao tipična Beatles pjesma, ali prilagođena modernom vremenu. Surrender kao cijelina funkcionira odlično. Radi se o izuzetno kvalitetnom albumu koji će postati, ako već nije sada, jedan od najkvalitetnijih plesnih album ovog desetljeća.

Label: Virgin Records

The Chemical Brothers Website