CHEMICAL BROTHERS – Come with us

Ovaj se album nestrpljivo čekao nakon udarnih singlova It began in Afrika i Star guitar. Braća po zvuku Ed Simons i Tom Rowlands pozivaju nas na uzbudljivo putovanje i odvode u zvučnu avanturu koju nećemo tako lako zaboraviti. Deset novih pjesama, deset potpuno novih pristupa produkciji s kojom The Chemical Brothers uvijek idu korak dalje. Kao što je prethodnik Surrender bio plesan, ali i pomalo ambijentalan, tako ni novi album ne izlazi previše iz te formule. Bombastične orkestracije teme Come with us koja otvara album, izvrsno su spojene u modernu pomalo improvizacijsku big-beat cjelinu. It began in Afrika nam je već poznat technoidni singl u poznatom chemical ritmu. Galaxy bounce pomalo podsjeća na prvi album Exit planet dust, dok je Star guitar jedan od plesnih vrhunaca albuma i jako dobar izbor novog singla. Po zvuku koji su koristili u produkciji može se zaključiti da su veliki ljubitelji starih analognih mašina i zvukova, jer na albumu uglavnom prevladava sintetički zvuk 70-ih i 80-ih, što još jednom dokazuje činjenicu da se svi pomalo vraćaju na onaj stari nostalgični zvuk kako bi ga iskoristili do maksimuma. Come with us se ne može pohvaliti gostovanjima velikih zvijezda kao što je to bio slučaj na starijim izdanjima: Noel Gallagher, Bernard Sumner, Bobby Gillespie, Jonathan Donahue ili Hope Sandoval. Jedina gostovanja na albumu potpisuju Beth Orthon (The state we're in) i bivši pjevač grupe Verve Richard Ashcroft (The test) u kojoj The Chemical Brothers možda testiraju svoju publiku na neki od budućih izleta u rock vode. Ed i Tom su marljivo i naporno radili više od godinu dana da bi nas razveselili najzrelijim albumom u svojoj karijeri, pomalo pop, pomalo retro psihodeličnim, ali albumom koji svakako dobro funkcionira u okvirima moderne glazbe 21. stoljeća.

p+c 2002.

Virgin Records Website
2002. Elektronski Zvuk