CONJURE ONE – Extraordinary Ways

Rhys Fulber, jedna je od najznačajnijih ličnosti (producenata) kasnih 80-ih i 90 godina. Član je jednog od najistaknutijih electro bendova, Front Line Assembly. Nakon što je krajem 80-ih upoznao Billa Leeba, ubrzo postaje njegov najbolji suradnik i zajedno objavljuju neke od klasika ebm / industrial produkcije i pokreću projekte kao što su Syneasthesya, Intermix i komercijalno najuspješniji Delerium. Nakon mnošta producentskih poteza za vlastite bendove i projekte, krajem 90-ih postao je i priznati producent izvan domene elektronske glazbe. Tako je npr. poznat po produkciji grupa Paradise Lost, Fear Factory i remixevima za: P.O.D., Sarah Brightman, Mudvayne, Megadeath, Motley Crue, Yes ili Flock of seagulls. 2003. godine po prvi puta u svojoj karijeri objavljuje album Conjure One. Koji je širem krugu ljudi poznat po uspješnoj suradnji sa Sinead O'Connor u singlu Tears from the moon. Dvije godine kasnije Rhys Fulber, objavljuje novi album Extraodinary Ways, koji osim prekrasnih gostujućih ženskih vokala nema previše dodirnih točaka sa prvim albumom. Dok je prvi Conjure One bio više okrenut prema čistoj elektronici, novi je materijal kombinacija akustike, pravih instrumenata i elektronike. Extraodinary Ways je u potpunosti produciran od strane Rhays Fulbera, dok je na prvom albumu u nekoliko skladbi surađivao sa Junkie XL-om. Za Rhys Fulbera ovo je intimna ploča i samostalni uradak u onom pravom smislu. Radoholičar kakav je on nikada ne miruje. Trenutno sa Billom Leebom radi na novim Delerium i Front Line Assembyl materijalima.

p+c 2005.
Label: Nettwerk

Conjure One Website