THE CRYSTAL METHOD – Legion of boom

Konačno je i kod nas dostupan novi The Crystal Method album Legion of boom. V2 Records su album i singl objavili još krajem prošle godine, ali samo na američkom i kanadskom tržištu. Od albuma Legion of boom očekivalo se puno, no ta očekivanja nisu u potpunosti ispunjena. Nakon alltime hit albuma Vegas i nasljednika Tweekend, od Crystal Method se očekivalo nešto novo, nekakav pomak u zvuku. Umjesto toga dobili smo pomalo reciklirani Vegas i Tweekend, pa se pitam da li su Ken Jordan i Scott Kirkland došli u laganu autorsku krizu. Album je u svakom slučaju jako dobro produciran i sve u svemu to je još jedan dobar big beat uradak, ali nažalost nema pjesama koje bi se isticale kao što su to na Vegasu bile: Busy Child, Keep Hope Alive, Trip Like I Do, Comin' Back, Now Is The Time, osim prvog singla Born too slow. Možda je upravo Born too slow zanimljiv zbog dobre kombinacije gitara i elektronike, tim više što se na CD-u kao multimedijalni dodatak nalazi i video spot za singl kojeg je režirao poznati hollywoodski režiser Gore Verbinski (Pirati s Kariba, The Ring, The Mexican). Ken Jordan i Scott Kirkland su na Legiom Of Boom zamjenili Toma Morella (Rage Against the Machine, Audioslave) sa bivšim gitaristom Limp Bizkit-a, Wesom Borlandom koji je ujedno i producirao singl Born too slow. Zanimljivi gosti ipak izvlače situaciju: Milla Jovovich, Rahzel, John Garzia. Iako je teško zasjeniti album kakav je bio Vegas, Crystal Method usprkos rivalima kao što su The Chemical Brothers ili Fatboy Slim koji lagano, ali sigurno idu naprijed, ostaju najbolji i najznačajniji američki big beat bend. Legion Of Boom je najbolje što amerikanci trenutno mogu ponuditi. Na potezu su Fatboy Slim koji uskoro izdaje novi album i uvijek nam dragi The Chemical Brothers.

p+c 2004.
Label: V2 Recordings

The Crystal Method Website