C-TEC – Cut

Priča o projektu Cyber-Tec počinje 1995. godine kada ga je osnovao glavni član i vokal grupe Front 242 (www.front242.com), Jean-Luc De Meyer. Prvo Cyber-Tec izdanje bio je singl Let your body die. Na tom cd-u bilo je objavljeno 12 remix verzije njihove tri pjesme, a remixeri su bili poznati sastavi: Cubanate, Birmingham 6, K-Nitrate i Television Overdose. Trio kojeg su tada sačinjavali Jean-Luc De Meyer (Front 242, Cobalt 60), Marc Heal (Cubanate) i Ged Denton (Crisis N.T.I.), ubrzo je prerastao u veći projekat. Dvije godine kasnije, 1997. objavljen je njihov prvi album Darker, a i ime su promjenili u C-TEC. Album Darker je impresivno produkcijsko djelo na kojem je sudjelovao i Rhys Fulber (Front Line Assembly, Delerium, Fear Factory). Ubrzo nakaon izdavanja albuma, američka kuća Wax Trax! licencirala je C-Tec na američko i kanadsko tržište. Iako su svi članovi ovog projekat imali posla sa svojim matičnim grupama ili nekim projektima, trebalo im je tri godine da završe novi album, koji je ponovno objavila njemačka kuća Synthetic Symphony, a bez sumnje će uskoro biti i objavljen u Americi preko Wax Trax! Records koji sada u potpunosti spada pod poznato američko ime TVT Records. Iako je album Darker bio odličan, novi album Cut, još je bolji, štoviše najbolji materijal koji su do sada predstavili. Ekipa suradnika ponovo se proširila. Uz već stalnu ekipu, u studiju su im se pridružili gitarista David Bianchi i nekadašnji član legendarne engleske grupe Nitzer Ebb, Julian Beeston. Stari poznavatelji electro industrial produkcije stvorili su album koji će ove godine biti visoko plasiran na top listama industrial izdanja. Cut je fenomanalan album koji kombinira sve najbolje što može pružiti big beat, industrial ili electro. C-TEC su napravili inteligentan industrial album koji ima "ono nešto", a pjesme Brutal, She Left, Cut..Lacerate ili I Die Tomorrow, osvajaju na prvo slušanje. Pa ipak, ovi dečki nisu od jučer.

Label: Synthetic Symphony / SPV

SPV Website