CUBANATE – Interference

Nakon raspuštanja Dynamica / Machinery Records 1996. godine, grupe koje su izdavale za njih morale su potražiti nove nakladničke kuće. Iako već onda iznimno uspješne grupe: And One, Oomph!, Dance Or Die, Coptic Rain i Cubanate, danas su svojom kvalitetom pokazali da su još bolji. And One i Oomph! izdaju za Virgin Records, Dance Or Die za Polydor, a Cubanate su prošle godine potpisali za američku kuću Wax Trax!/TVT koja je ujedno najpoznatija američka etiketa za industrial i techno izdanja, dok za TVT izdaje Trent Reznor (Nine Inch Nails) koji je ujedno i suvlasnik kuće, a nekada su za Wax Trax! izdavali i Ministry. Sa oduševljenjem je bilo pozdravljeno potpisivanje najuspješnijeg industrial banda iz Engleske i vrijedilo je čekati više od dvije godine na novi album. Iako je album Interference bio izdan prošle godine samo za američko tržište, ove je godine poznata nakladnička kuća Play It Again Sam preuzela licencu i izdala album na našem starom kontinentu. Po zvuku, Cubanate su se dosta promjenili no ipak ostaju autorski prepoznatljivi. U svoje žestoke pjesme dodali su moderne drum'n'bass i big beat ritmove i napravili mješavinu modernih elektronskih strujanja i čvrstog industrial zvuka. Zamislite zajednički glazbeni projekat grupa Nine Inch Nails, Ministray, The Chemical Brothers i Prodigy i dobit ćete album Interference. Europsko izdanje cd-a sadrži i bonus remix koji su radili Front 242. Sa albuma je za sada skinut samo jedan single It koji se već nekoliko tjedana nalazi među dvadesetak najprodavanijih singleova na njemačkoj alternativnoj sceni. Zanimljivo je da svestrani englezi još 1993. godine nisu imali sluha za Cubanate, pa su ovi trebali tražiti izdavača u Njemačkoj, a pet godina kasnije čak u Americi. No ipak, dobra glazba lako se može prepoznati i uvijek će doći do ljubitelja dobrog zvuka. Što se tiče electro / industrial scene u Engleskoj, Cubanate uz VNV Nation, New Mind i Mesh spadaju u najzanimljivije alternativne engleske sastave.

Label: Wax Trax!/TVT

Wax Trax! Website