DAFT PUNK – Discovery

Francuski electro house disco zvuk posljednjih je godina preplavio scenu. Sve su to prvoklasni autori i bendovi koji su dali novu svježinu modernoj elektronskoj produkciji. Mnogo je još underground projekata u Francuskoj koji nisu doživjeli komercijalni uspjeh. No ništa zato, jer su Daft Punk, Air, Mirwais, Stardust, Benjamin Diamond i drugi, prokrčili put za nove vesele francuske tonove. Zar je već prošlo pet godina od debitantskog pojavljivanaja dua Daft Punk, njihovog velikog hit singla Da Funk i fenomenalnog albuma Homework? Uh, vrijeme zaista leti. Odličnu veselicu su nam Daft Punk priredili krajem godine sa singlom One more time, kojim su dokazali da elektronska glazba može biti itekako popularna. Novi album Discovery će nas ponovo razveseliti, ne samo glazbeno već i virtualno. Naime, kako je bilo najavljivano, svi koji kupe originalni CD, dobit će svoj jedinstveni tajni broj (u obliku kreditne kartice koja vrijedi do prosinca 2002. godine.). Taj tajni broj omogućuje ulazak na internet stranicu www.daftclub.com na kojoj se nalaze iznenađenja samo za članove kluba. Nakon upisa 16 brojeva počinje skidanje posebnog programa i playera koji će vam omogućiti samo slušanje pjesama koje će Daft Punk postaviti na stranice kluba. Nemoguće je te nove pjesme prebaciti u neki format kako bi ih kasnije mogli snimiti na CD. Tajni broj također nije moguće prenositi na drugu osobu ili na drugi PC. Sve je za sada dobro zaštićeno i funkcionira odlično. Trenutno je online dostupna jedna pjesma, Overture koja zvuči kao Carpenterova naslovna tema za film Napad na policijsku stanicu. Nadam se da će uskoro biti postavljene i neke nove pjesme i druga iznenađenja. Idemo sad na ono što smo i čekali, a to je zvuk. Album otvara već dobro poznati singl One more time, zatim instrumental Aerodynamic koji zvuči kao sintetička disco verzija grupe AC/DC i njihovog hita Thunderstruck. Svaka od 14 pjesama je hit, tako da će biti teško prognozirati što Daft Punk pripremaju kao drugi singl. Pjesme Superheroes, High life, Harder better faster stronger, bit će novi klupski hitovi, dok bi Face to face mogla biti jedan od novih singlova. Na posljednjoj pjesmi Too long ponovo kao vokal gostuje Romanthony poznatiji po svojim vokalnim dionicama iz singla One more time. Discovery će razveseliti sve poklonike veselih melodija, synthie popa, disca, funka, housea, pa čak i starog dobrog break-dancea. Thomas Bangalter i Guy-Manuel de Homem Christo, doista su pravi znalci. Mješavinom disco kulture i modernih techno electro ritmova, stvorili su album koji će obilježiti ovu godinu. Sam naziv albuma Discovery nije mogao biti bolje izabran, jer uistinu ima dvostruko značenje.

Label: Virgin

Daft Club Website