DEINE LAKAIEN – Kasmodiah

Nakon albuma "Winter Fisch Testosterone" iz 1996. godine, glavni članovi grupe DEINE LAKAIEN, Alexander Veljanov i Ernst Horn krenuli su u samostalne projekte, no Daine Lakaien je i nadalje ostala njihova glavna preokupacija. Alexander Veljanov je surađivao sa nekoliko grupa i izdao veoma hvaljan solo album jednostavnog naziva "Veljanov". Ernst Horn je prošle godine izdao također solo album naslovljen "Johhny Bumm's Wake", a 1996. osnovao je projekat ONTAL. Dvoje glazbenika Michael Popp (također član projekta Ontal) i Christian Komorowski (Das Holz) su do sada bili live glazbenici koji su ih pratili na turnejama, no na novom albumu "Kasmodiah" duo prerasta u kvartet. Glazbena karijera Deine Lakaien seže još u sredinu 80-ih, točnije 1985 godinu kada berlinski pjevač Alexander Veljanov upoznaje Ernst Horna poznatog Minhenskog klasičnog pijanistu, bubnjara i dirigenta. Ostalo je povijest. DAINE LAKAIEN su danas bez sumnje njemački kult band, a njihovu kvalitetu potvrđuje ugovor i izdavanje novog single i albuma za Sony Records odnosno njihovu poznatu podetiketu COLUMBIA. Novi album pomiče se malo dalje od dosadašnjih izdanja koja su kombinirala elektronsku produkciju sa klasičnim glazbenim elementima: violinama, klavirom i ostalim gudačkim instrumentina. Večina tih instrumenata nije previše zastupljena na novom album KASMODIAH, već su u prvom planu melankolične elektronske melodije, dok su u drugom planu akustične gitare i violina. No uvijek su Daine Lakaien bili poznati po melankoličnim pjesmama koje su se mogle opisati kao avangardno glazbeno i pjesničko stvaralaštvo, štoviše oduvijek su bili jedinstveni glazbeni projekat na alternativnoj sceni. Na poznatoj turneji Dark Star Moon Tour iz 1992. godine kao gosti pojavili su se Stephen Brown i Blaine L. Reininger, članovi legendarne skupine TUXEDOMOON. Cijela je turneja bila rasprodana, a snimke su kasnije objavljene kao live album "Dark Star Tour". Sve turneje i koncerti do današnjih dana uglavnom su uvijek rasprodani, pa će bez sumnje biti i ovogodišnji koncerti kada uzmemo u obzir činjenicu da će se sada Sony Records / Columbia pobrinuti da sve to preraste u veliki spektakl.

Label: Columbia/Chrom

Deine Lakaien Website