DELERIUM – Karma

Iza imena DELERIUM stoje kanađani Bill Leeb i Rhys Fulber poznatiji kao Front Line Assembly, grupa koja je imala jedan od najvećih utjecaja na današnju electro scenu i svojom je produkcijom gotovo nedostižna za većinu današnjih grupa. Rhys Fulber je gotovo nakon desetak godina napustio FLA i Delerium da bi se više mogao posvetiti produkciji i radu sa grupom Fear Factory. Bill i Rhys su remixirali i producirali FF mini album Fear is the mind killer što većina ljubitelja grupe FF ne zna. No vratimo se Delerium-u. Više godina to je bio samo projekat grupe Front Line Assembly, no sada je postao više od toga. Sredinom osamdesetih Delerium albumi su bili mračni, zvzčali su gotovo zastrašujuće. Velika promjena dogodila se 1994. godine kada su izdali album Semantic Spaces. Kritičari su ih tada nazvali novom Enigmom. Bio je to zaista veliki pomak u produkciji: pop strukture, mnoštvo ethno elemenata, predivni vokali Kristy Thirsk, pjevačice grupe Rose Chronicles. Novi album KARMA sljedi put svog prethodnika. Bill i Rhys ponovo su isproducirali izvrstan komercijalni ethno, world music album ambijentalnog ugođaja koji grupu Enigma ostavlja daleko iza sebe. Stoga ne čudi da se album Karma već više od mjesec dana na njemačkoj top listi alternativnih albuma nalazi među deset najprodavanijih, a isti je slučaj i sa singlom Euphoria. Osim zapanjujuće produkcije, kvaliteti albuma Karma pridonose i gostujući vokali: Lisa Gerrard (Dead Can Dance), Sarah McLachlan, Jacqui Hunt (Single Gun Theory) i Kristy Thirsk (Rose Chronicles). Karma je izdanje koje ide korak dalje u modernoj new age, world music ili ethno glazbi i toplo se preporuča ljubiteljima tog zvuka.

p+c 1997.
Label: Nettwerk / Synthetic Symphony

Delerium Website