DELERIUM – Poem (european version)

Nakon američkog i kanadskog izdanja novog albuma Poem je konačno došao i na europsko tržište. Ova verzija se pomalo razlikuje od američke. Omot je ostao isti dok je odabir i raspored pjesama nešto drugačiji. CD dolazi kao dvostruko izdanje. Prvi CD je godoto identičan američkoj verziji samo što je Terra Firma prebačena na bonus CD, dok se na američkoj verziji nalazi na samom početku albuma. Na bonus CD-u nalazi se do sada neobjavljen Michael Woods remix singla Silence, no nedostaje Natures Kingdom koja je objavljena samo na limitiranom američkom izdanju. Posljednja su dva albuma Semantic spaces i Karma bili odlično prihvačeni od publike i kritike. 1997. godine album Karma prodao se u više od pola milijuna primjeraka što je za jedan nezavisni projekat zaista astronomska brojka. Album Poem je već jedanaesti album koji su Delerium isproducirali u svojoj karijeri. Iako je Rhys Fulber napustio sve projekte (Front Line Assembly, Intermix, Synaesthesia, Noise Unit) na kojim je sudjelovao sa Bill Leebom, to nije nimalo umanjilo kvalitetu novog albuma, jer je Bill Leeb oduvijek bio idejni vođa koji je čvrsto stajao iza svih svojih grupa. Iako Delerium nisu bili toliko popularni u Europi kao što su u Americi, sve se to promjenilo krajem ljeta 2000. kada je remix singla Silence dospio čak na peto mjesto dance top liste u Velikoj Britaniji. Poem se glazbeno nadovezuje na posljednja dva albuma, no ono što je ovdje zanimljivo su gostovanja mnogih vokalistica od kojih je jedino našoj publici nešto poznatija Leigh Nash iz grupe Sixpence None The Richer. Pjesma Innocente (falling in love u kojoj ona gostuje kao vokal je ujedno i novi singl. Novi je album izuzetno egzotičan uradak koji će se svidjeti široj publici, ali i ljubiteljima grupa Enigma ili Dead Can Dance. Bill Leeb je isproducirao najkomercijalniji album u svojoj karijeri, što bi prije jedanaest godina izgledalo tek kao pusti san, kad se prisjetim kakve je glazbene vizije imao na prvom Delerium albumu Faces, forms and illusions. Poem je prava uživancija za uši i toplo ga preporučam svima koji vole kvalitetan world music i ethno.

Label: Nettwerk

Delerium Website