DEPECHE MODE – A broken frame – collectors edition

Nakon uspješnog prvog albuma, za svaku grupu ili autora dolazi možda onaj najznačajniji trenutak “biti ili nebiti” odnosno famozni drugi album o kojem ovisi nastavak karijere. A broken frame je upravo takav album za Depeche Mode snimljen 1982. godine. Album je značajna prekretnica grupe i prvi u nizu “trzavica” i čudnih trenutaka koje su pogodile ovaj bend. Nakon Speak & spell, grupu napušta bitan član, Vince Clarke (da bi kasnije osnovao uspješni Yazoo i Erasure). I kad se činilo da će se bend raspasti (slična situacija se dogodila nakon album Songs of faith and devotion kada je Alan Wilder napustion bend), Martin Gore je preuzeo kormilo, postao glavni tekstopisac i autor. Te davne 1982. počinje priča o jednom od najcjenjenijih tekstopisaca današnjice. Iako su se uvijek oko ovog albuma lomila koplja, to je itekako važan album u njihovoj karijeri. Istina je da je Martin iskoristio neke tekstove koje je napisao kao šesnaestogodišnjak, no sve je ispalo nekako zabavno i veselo, ponajviše u pjesmama See you i The Meaning of Love. Zasigurno vrhunac albuma su My secret garden i The Sun and the rainfall. Možda sa ovim albumom Depeche Mode nisu položili ispit zrelosti, ali je definitno A broken frame bio novi početak. Ovo posebno collectors edition izdanje osim original remasteriranog albumu, na dodatnom DVD-u donosi kratki dokumentarac (The beginning of their so called dark phase), bonus pjesme Now, this is fun i Oberkon (it’s a small town). Na DVD-u se nalaze live snimke iz 1982. i album u DTS 5.1 i Dolby digital surroundu, dok knjižica albuma donosi neke do sada neobjavljene fotografije.