DEPECHE MODE – Some great reward – collectors edition

Album Some great reward iz 1984. godine, bio je značajna prekretnica u produkciji i zvuku benda. Bio je to drugi album nakon Construction time again, na kojem su surađivali sa producentom Garethom Jonesom. Upravo je on pripomogao profiliranju benda iz teen pop atrakcije u ozbiljan bend koji ima što reći. Nakon početnog eksperimentiranja sa industrial zvukovima na albumu Construction time again, Some great reward je već iznjedrio neke od njihovih klasika koji su vješto kombinirali pop melodiju i industrial zvukove, kao što su npr. Master and servant ili People are people. Oba su singla ozbiljno krenula na pohode po europskim i američkim top listama. Kulminacija profiliranja benda koju je pokrenuo Gareth Jones usljedila je 1986. godine na albumu Black celebration, na kojem su poslednji put radili sa ovim legendarnim majstorom zvuka. Na albumu Some great reward, Alan Wilder pokazuje sve više i više interesa za produkciju, tako da je sa Garethom provodio noći u studiju kako bi pronašli naprikladnije zvukove za pjesme koje će tek postati njihovi klasici: Blasphemous rumours, Somebody, People are people, Master and servant. Collectors edition, osim već dobro poznatog remasteriranog zvuka, bonus DVD-a sa dokumentarcem (You can get away with anything if you give it a good tune) i 5.1 surround zvuka, bonus B-strane singlova, donosi live snimke koncerata (Liverpool i Basel) iz 1984. Kao i na svim reizdanjima do sada, pa tako i na ovom, rađen je redizajn LP originalnog omota albuma uz dodatak riječi pjesama i nekih do sada neobjavljenih fotografija.