DEPECHE MODE – Construction Time Again – collectors edition

Construction Time Again je bio treći DM album, ali prvi sa novim članom, Alanom Wilderom koji je ispunio prazninu koju je ostavio Vince Clarke, napustivši band nakon prvog albuma Speak & Spell. Nakon što su uspješno odradili drugi album A Broken Frame, bilo je vrijeme za promjene. Martin, Dave i Andy, htjeli su se odmaknuti od nametnutog imidža teen benda, a sa albumom Construction Time Again krenuli su na dobar put. Martinove autorske pjesme postajale su sve kvalitetnije i složenije, a počeli su i eksperimentirati sa zvukom. Jedan od prvih tipičnih hitova bio je singl Everything Counts, koji je još i danas neizostavan dio njihovih live nastupa. Upravo je u prvoj polovici 80-ih počinjalo vrijeme sampliranja, pa je i snimanje albuma Construction Time Again bio jedan od pionirskih podhvata sampliranja u suradnji sa producentom Garethom Jonesom (koji je bio zaslužan i za nekoliko albuma kasnije) i neizostavnim Mute "boss-om" Danielom Millerom. Album je sniman u legendarnom Hansa studiju u zapadnom Berlinu, a upravo je Berlin iz tog vremena ostavio tragove na ovoj ploči, ali i na materijalima drugih glazbenika poput Davida Bowiea. Reizdanje Construction Time Again albuma kao i sva izdanja do sada sa bonus DVD-om donosi pregršt zanimljivih dodataka. Svakako najzanimljiviji dio DVD-a je dokumentarac: Depeche Mode 1983. Teenagers, growing up, bad government, and all that stuff, a tu su b-strane singlova: Great Outdoors, Work Hard, Fools, Get The Balance Right, Everything Counts (In Larger Amounts), Love In Itself, Get The Balance Right (Combination Mix). Od reizdanja ovog ljeta se još mogu očekivati albumi Exciter i Ultra, dok su sva reizdanja od prošle godine i ova najnovija, također dostupna na vinilu, što je itekako zanimljiva vijest za sve ljubitelje ploča.

p+c 2007.

2007. Elektronski Zvuk