DE/VISION – Zehn

Strange Ways Records su pronašli najbolje vrijeme za objavljivanje kompilacijskog albuma majvećih hitova grupe DE/VISION, koja se sada nalazi u društvu velikih pop imena kao što su Madonna ili REM. De/Vision su prije dvije godine potpisali dobar ugovor s etiketom WEA Records za koju izdaju prije navedeni autori.
Marcus, Steffen i Thomas su svoju karijeru započeli točno prije deset godina, kada su svoja izdanja izdavali na vlastitoj etiketi Synthetic Product Records, da bi 1993. godine potpisali za Strange Ways Records i započeli iznimno uspješnu suradnju i ono najvažnije - uspješnu karijeru. Ubrzo nakon izdavanja debut albuma World Withouth End, postaju jedan od najkvalitetnijih i najprodavanijih electro pop grupa u Njemačkoj. Melodičnost i melankoličnost njihovog stvaralaštva ubrzo ih je uzdigla na mjesto jednog od najprodavanijih electro pop ili bolje rečeno nezavisnih sastava u Njemačkoj. DE/VISION su 1996. godine završili dobru dugogodišnju suradnju sa Strange Ways Records i prešli u komercijalne vode nakladničke kuće WEA Records. Zvuk im se nimalo nije promjenio, a produkcijski dobivaju veće mogućnosti. tako su npr. spot za We Fly ...Tonight, prvi single za veliku etiketu snimali u Texasu, što im nije bilo moguće kada su se nalazili na nezavisnoj etiketi.Za WEA Records su izdali dva single: We Fly...Tonight i Strange Affection i album Monosex. Pošto Strange Ways ima prava na starija izdanja grupe, u zajedničkoj suradnji je dogovoreno izdavanje svojevrsnog Best Of albuma koji će sadržavati sve najveće hitove od 1990. do 1996. godine, uz tri nova remixa i dvije live izvedbe. Tako je izdan album simboličkog naziva Zehn (Deset). Svoju kvalitetu s početka karijere De/Vision su dokazali u suradnji s producentom Axelom Henningerom, dugogodišnjim producentom grupe Camouflage i pojavljivanjem (kao predgrupa) na nastupima poznatih imena Camouflage ili Die Krupps. Svoju iznimnu kvalitetu dokazuju i daanas, te nastavljaju s izdavanjem odličnih albuma. Trenutno se De/Vision nalaze u studiju i rade na novom albumu koji je najavljen za početak 2000. godine. Očekuje se i reizdanje njihovog hit singlea Blue Moon.

Label: Strange Ways

De/vision Website