DRUNKNESS – Forgotten times

Njemačka electro pop scena danas ima mnoštvo zanimljivih i kavlitetnih grupa, no nije ih mnogo koje su počele djelovati početko 90-ih. DRUNKNESS spadaju u jednu od grupa koja djeluje više od osam godina. Nakon nekoliko kazetnih izdanja, 1995. godine sami su producirali i izdali album Area 51, koji danas spada u raritetnija izdanja njemačke electro pop scene. No nakon pet godina Drunkness su u suradnji sa poznatom distributerskom kućom Nova Tekk odlučili reizdati ovaj album kojeg je danas gotovo nemoguće nabaviti, osim ako pronađete nekog kolekcionara koji bi taj cd želio prodati. S vremenom su Drunkness poztali neizbječan band njemačke alternativne scene i do danas su izdali četiri albuma uključujući i novi "Forgotten Times". Kroz svoju karijeru odsvirali su mnoštvo dobrih samostalnih koncerata, a valja i spomenuti da su bili predgrupa na turnejama skupina Project Pitchfork i S.P.O.C.K. Novi album također je produciran i izdan vlastitim sredstvima, dok je distribuciju preuzela kuća Nova Tekk. "Forgotten Times" još je jedan prepoznatljiv autorski materijal koji kao i svi do sada obrađuje teme koje su vezane uz političke prilike, globalna društvena pitanja i ponajviše teme vanzemaljaca. Upravo su teme vanzemaljaca bile najviše obrađivane na prva dva albuma "Area 51" i "One of 200.000.000". Drunkness se mogu pohvaliti kvalitetnim electro pop zvukom, zanimljivih melodijama i moderom produkcijom. Od ove godine punopravni član grupe postala je Stefanie D. Forsythe koja je svojim vokalom još više pridonjela kvaliteti ovog uspješnog sastava. DRUNKNESS će uskoro odsvirati nekoliko koncerata po Njemačkoj kako bi promovirali i predstavili publici svoj novi materijal, a trenutno su zaokupljeni remixiranjem vlastitih pjesama, no uskoro će raditi i remix za poznatu skupinu Paradise Lost. Do sada su bili zaokupljeni vlastitom produkcijom, no remixevi za Paradise Lost i Varaždinski electro projekat Injury, kao izuzeci, pokazat će ih po prvi puta u drugom svjetlu.

Label: Deadline

Drunkness Website