ELECTRONIC – Get the message – Best of

Krajem 80-ih Bernard Sumner (New Order) i Johnny Marr (The Smiths) tražili su novu glazbenu slobodu, novi zvuk. Upravo je to vrijeme, krajem 80-ih bilo kao stvoreno za stvaranje nove supergrupe. U kučnom studiju Johnnyja Marra započeli su raditi prve pjesme i ubrzo im se pridružio Neil Tennant (Pet Shop Boys). Njihov prvi veliki zajednički hit Getting Away With It, objavljen je 1989. godine za legendarni britanski Factory Records, label koji je objavljivao vinile, a kasnije i CD-e od Joy Division, New Order, James, Happy Mondays, Dorutti Column i dr.) Parlaphone je uspio s njima potpisati ugovor i 1991. izlazi hvaljeni debitantski album Electronic, kojem je posebni šarm dao upravo Neil Tennant. Bilo je to njegovo jedino gostovanje na Electronic albumima, no još su se jednom našli 1992. kako bi snimili pjesmu Dissapointed, koja je bila veliki hit i ušla u top 10 u Velikoj Britaniji. Nakon par godina predaha, udružuju se sa legendarnim kraftwerkovcem, Karlom Bartosom i započinju rad na novom albumu Raise The Pressure, koji izlazi 1996. Posljednji, treći album Twisted Tenderness, objavljen je 1999., a posebno dvostruko deluxe izdanje u SAD-u dvije godine kasnije. Get the message – Best of, stvarno je pravi album najboljih pjesama i singlova. Možda će istinski fanovi zamjeriti što Sumner i Marr nisu za ovo izdanje snimili novu pjesmu ili zato što na ovu kolekciju nije uvrštena niti jedna pjesma sa odličnih B-strana singlova, poput I feel alright, Warning Sign ili Radiation. Možda bi Best Of kompilacija zvučala malo drugačije da su pjesme odabirali fanovi, no i ovo je više nego odlično. Ako imate sva tri Electronic albuma, onda vam ovo izdanje može biti jedino interesantno ako uzmemo u obzir da limitirana verzija donosi bonus DVD sa sedam spotova. Da li ova kompilacija znači i kraj za ovu supergrupu ili neki novi početak, pokazat će vrijeme.

Label: EMI

Electronic Website