ERASURE – Hits! The very best of Erasure

Uz Depeche Mode, Erasure su još danas jedan od najznačajnijih electro pop bendova koji su svoju dugogodišnju i uspješnu karijeru započeli 80-ih godina prošlog stoljeća. Ove su godine objavili dva albuma: Other people's songs na kojem se nalaze obrade pop i rock klasika, dok je drugi album kolekcija njihovih najpoznatijih uradaka. 11 godina nakon uspješne kompilacije hitova Pop! The first 20 hits, novo kompilacijsko izdanje nosi naslov Hits! The very best of Erasure, a objavljeno je kao regularno jednostruko, ali i limitirano dvostruko CD izdanje (dodatnih 18 pjesama). Ono što je u posljednje vrijeme postalo već navika novih i starih bendova, je objavljivanje DVD izdanja u ovom slučaju to je i kolekcija spotova grupe Erasure koji su obilješili njihovu dvadesetogodišnju karijeru. Vince Clarke i Mark Bell objavili su do danas 11 albuma i preko dvadesetak singlova koji su više-manje uspješno prolazili na top-listama u Velikoj Britanji i Europi. Odabir hitova s one prve kompilacije do danas se ne razlikuje previše, osim što su Vince i Mark u posljednjih desetak godina objavili još nekoliko albuma i singova koji su uvršteni i na novu kolekciju hitova. Sve što je relevantno iz njihove karijere je tu: Sometimes, Ship of fools, A little respect, Stop!, Blue Savannah, Always, Solsbury Hill, ali i večina pjesama s njihovog najuspješnijeg EP izdanja Abba Esque (Lay all your love on me, Take a chance on me, Voulez vouz) iz 1992. godine. Najavni single ove kompilacije Oh L'Amour za ovo izdanje doživio je mnoštvo remixeva. DVD izdanje sadrži 2 CD-a koji pokrivaju cijelu karijeru ovog benda uz dodatke ako što su live snimke i dokumentarci.

p+c 2003.

Erasure Website
2003. Elektronski Zvuk