EVILS TOY – Silvertears

BMG je osnovao novu podetiketu specijaliziranu za electro, industrial, gothic i synthie pop izdanja. Prvo izdanje za novonastalu kuću E-Wave je novi album njemačke grupe Evils Toy. Silvertears donosi veliki preokret u zvuku grupe. Od mračnijeg electro zvuka s početka karijere, Evils Toy su sada na pragu komercijalizacije. Novi se materijal može svrstati uz bok visoko kvalitetnim izdanjima odnosno posljednjim albumima grupa: Apoptygma Berzerk, VNV Nation, Covenant i sličnih, no ipak su Evils Toy daleko duže na sceni tako da se ne može reći da su kopirali neke od ovih grupa. Činjenica je da su se stariji bendovi u posljednje vrijeme dosta transformirali i sve više se uvlače u electro pop vode. To je i slučaj novog albuma Silvertears koji predstavlja pitku elektronsku pop glazbu. Prvi singl Virtual State kasnio je na tržište jer su se fanovi pobunili zbog izgleda omota singla koji je po njihovim riječima previše sličio nekom boy bendu. No Evils Toy i njihova nakladnička kuća su tada odlučili napraviti novi omot koji po mojem mišljenju ipak nije donio ono što su fanovi očekivali, dok album Silvertears ipak pokazuje bolju kvalitetu grafičkog oblikovanja omota. Osim singla Virtual State teško je prognozirati koji će biti novi singl. Možda Style, Silvertears ili Wired/Connected, jer su sve pjesme mali pop hitovi. Zanimljiva je i obrada pjesme In the army now, starog hita grupe Status Quo. Silvertears je jedan od značajnijih albuma godine koji će se sigurno uskoro naći na visokoj poziciji DAC-a, doke se Virtual State već nalazi u Top 20.

Label: E-Wave

Evils Toy Website