FATBOY SLIM – Why Try Harder: the Greatest Hits

Norman Cook je bez sumnje jedan od najboljih i najznačajnijih DJ-a današnjice. Nema DJ-a koji se danas može pohvaliti da na njegove open air nastupe dolazi više ljudi nego na koncerte U2 ili The Rolling Stonesa. Osim svojih fascinantnih sposobnosti miksanja, Cook je svojom produkcijom promjenio plesnu glazbu i bio jedan od utemeljitelja big beata u 90-im godinama prošlog stoljeća. Iako je kroz svoju dugogodišnju karijeru radio pod raznim pseudonimima (Beats International, Pizzaman, Cheeky Boy, Feelgood Factor, Son Of A Cheeky Boy, Sunny Side Up, Urban All Stars, Yum Yum Head Food), ipak je Fatboy Slim postao njegov zaštitni znak i komercijalno najuspješniji. Iako je radio kao DJ i producirao plesnu glazbu, sredinom 80-ih imali smo ga prilike upoznati kao jednog od članova britanske grupe The Housemartins. Nakon što su se raspali 1988. godine, Cook započinje raditi pod imenom Beats International i uspjeva osvojiti sam vrh britanske top liste singlova, danas već klasičnom temom Dub Be Good To Me. Upravo je taj singl bio kamen temeljac onoga što će usljediti. Bez obzira da li je producirao jazz-funk bend Freakpower, house pod imenom Pizzaman ili big beat kao Fatboy Slim, oduvijek je imao žicu za komercijalnu stranu svoje glazbe i uspio postati jedan od najprodavanijih imena u današnjoj plesnoj glazbi prodavši svoja četiri albuma u 11 milijuna primjeraka. Sa gotovo navršene 43 godine života, Norman Cook je živuća legenda. Nakon više od deset godina kao Fatboy Slim, bilo je i vrijeme da se na jednom mjestu okupe svi hitovi. Prva Fatboy Slim “best of” kompilacija nosi simboličan naziv Why Try Harder (natpis sa majice simpatičnog debeljka koji krasi mnoga Fatboy Slim izdanja) kojim Cook poručuje ostalim DJ-ima da će ga teško dostići, pa makar se neizmjerno trudili. Svi hitovi nalaze se na CD-u: Rockafeller Skank, Weapon Of Choice, Right Here Right Now, Gangster Trippin, Demons, Praise You, itd. plus bonus stvar Champion Sound i novi singl That Old Pair of Jeans koji je najavljivao ovu kolekciju. Norman Cook je odlučio na ovo izdanje uvrstiti i dva hit remixa koje je radio za Groove Armadu (I See You Baby) i Cornershop (Brimful of Asha). Preporuka za sve koji osim glazbe, vole i video uratke, da potraže limitiranu verziju kolekcije koja uz CD donosi i bonus DVD sa desetak video spotova.

Label: Skint

Fatboy Slim Website