FISCHERSPOONER – Odyssey

Kad sam se već dotaknuo inovativnosti, pa čak i revoluciju u elektronskoj produkciji, onda svakako treba spomenuti još jedan dvojac iz New Yorka; Warren Fischer i Casey Spooner. DJ Hell je još 2001. prepoznao njihov nevjerojatan potencijal i objavio prvi singl Emerge koji je ubrzo zavladao top listama i iznjedrio više od desetak remixeva koje potpisuju Dave Clarke, Junkie XL, The Hacker, Terranova, Adult, Mogwai, DFA i drugi. DJ Hell-ov International DJ Gigolo Records objavio je i debitantski album #1 koji danas samo četiri godine kasnije predstavlja glazbenu revoluciju u malom, a također i dio glazbene povijesti. Osnova postojanja Fischerspooner-a od 1998. godine je bila kazališna družina koju su okupili i performance, a tek kasnije se tu pojavljuje glazbeni izričaj koji na kraju zaokružuje cjelinu. Pomalo ironično ispada priča o dvojcu koji nema nikakvih dodirnih točaka sa modernom produkcijom i doslovno snima album u dnevnoj sobi, spram nekih velikih producenata koji rade u studijima gdje se sat produkcije obračunava u stotinama dolara. Warren Fischer je klasični glazbenik, dok je Casey Spooner drugačiji umjetnik, čovjek iz kazališta. Zajedno čine savršeni spoj, čemu u prilog govore i recenzije njihovog prvog albuma u značajnim novinama i časopisima koje moram prenjeti u originalu: Genius (The Times), Cultural phenomenon (The face), Fischerspooner are the best thing to happen to to music since electricity (NME), Sexy (MixMag). Sigurnim koracima dečki nastavljaju priču i na novom albumu Odyssey koji će biti objavljen 4. travnja. Iako imam dojam da su se na novom materijalu pomalo opustili i u produkciju uključili suradnike svjetskog kalibra; Mirwais (najpoznatiji po produkciji posljednja dva Madonnina albuma), Linda Perry (4 Non Blondes, Pink), Tony Hoffer (Beck, Air, The Thrills) Odyssey je odličan album koji se vješto poigrava sa electroclash, synth-pop, i pop-rock zvukom. Prema riječima Warrena i Caseyja ovog su puta na njih utjecali Pink Floyd, AC/DC, Simon and Garfunkel, The Cure, Bauhaus što je rezultiralo kompleksnijim autorskim albumom. Najavni singl Just let go prvi je na popisu i službeno otvara album ovu odiseju.

p+c 2005.
Label: Nettwerk / Capitol

Fischerspooner Website