FRONT LINE ASSEMBLY – Implode

Bill Leeb, kao jedan od najistaknutijih i najznačajnijih autora i producenata ebm/industrial scene 80-ih i 90-ih, vraća se nakon dvije godine sa novim albumom svojeg glavnog projekta Front Line Assembly. U posljednje dvije godine surađuje sa dugogodišnjim prijateljem Chris Petersonom sa kojim je započeo suradnju na prvom albumu projekta Intermix prije sedam godina. Chris Peterson postao je desna ruka Billa Leeba nakon što je Rhys Fulber odlučio započeti samostalne producentske majstorije. Rhys je napustio sve projekte na kojima je surađivao, osim komecijalno najuspješnijeg DELERIUM-a. Trenutno usko surađuje sa grupom Fear Factory u produkciji njihovih izdanja. Nakon posljednjeg FLA albuma (FLA)vour Of The Weak koji je bio u potunosti drugačiji od dotadašnjih izdanja, dosta experimentalan, jer se oslanjao na modernu break beat i drum'n'bass produkciju, novi album IMPLODE u potpunosti je pravi Front Line Assembly uradak koji se oslanja na jedan od njihovih najboljih albuma Tactical Neural Implant iz 1992. godine. Zvuk koji je Bill predstavljao, uvijek je bio iznimno kompleksan i produkcijski savršen (mastering je uvijek rađen na mixeti od 90 kanala), tako da su se sa godinama pojavili razni klonovi koji su željeli oponašati zvuk velikog majstora kibernetičke produkcije, no uglavnom su to bili promašaji, ne zbog toga što nisu valjali, već zbog toga što plagijatori nikada nisu imali zapaženijih uspjeha, no svaka čast izuzecima. Album IMPLODE zamišljen je kao SF drama ili možda horror? Tematski su FLA uvijek vezani uz najmodernije teme čovječanstva; ovisnosti čovjeka o kompjuterima, kloniranju, strahu od totalnog uništenja nuklearnim oružjem i sličnim temama. Pjesma Don't Trust Enyone, će iz svog naslova dati određen zaključak ljubiteljima kultne serije Dosjei X, dok nazivi pjesama Machine Slave ili Synthetic Forms opet govore same za sebe. Kao single albumu prethodila je pjesma Prophecy, koja je digla dosta prašine u Njemačkoj kada se saznalo da su Front Line Assembly potpisali ugovor za Zoth Ommog. Stoga su single i album iščekivani sa velikom pozornošću, ali su i medijski odlično predstavljeni. Zoth Ommog trenutno ima elitu electro scene: FLA, Front 242, Numb, Leaether Strip, Funker Vogt, In Strict Confidence, ... itd. Koncepciju omota za album IMPLODE, što znači dizajn, fotografije i ilustracije opet je radio izuzetno nadaren autor Dave McKean, koji kroz omot albuma odnosno priloženu knjižicu prikazuje proces sjedinjenja čovjeka i kukca. Taj je omot samo točka na i, ovog već ionako odličnog albuma.

Label: Zoth Ommog / Metropolis

FLA Website