The Flatline Compilation 2 – 2 x CD

Godinu dana nakon izlaska prve Flatline kompilacije koja je imala izniman uspjeh, ovih se dana na tržištu pojavilo drugo po redu izdanje iz serije kompilacija koje izdaje njemačka nakladnička kuća Flatline Records. Internet stranice od Flatline Records (www.flatline-records.de) su moram priznati jedne od najbolje dizajniranih stranica na Internetu koje sam u posljednje vrijeme vidio. Kompilacija kao i svaka druga, nešto novih pjesama, nešto starih, a također i nekih novih grupa. Razlika u svemu tome je što postoje jako dobre, dobe i ona malo manje dobre kompilacije koje se svakodnevno izdaju. No bez imalo razmišljanja Flatline Compilation 2, spada u sam vrh onih jako dobrih kompilacijskih izdanja. Kao prvo valja pohvaliti odabir grupa, a zatim i stilova koji na ovom izdanju pokrivaju gotovo sve stilove underground electro produkcije, od electro pop do teškog industrial zvuka. Velika večina pjesama su do sada neobjavljeni mixevi ili nove pjesme. kao što sam i rekao odabir grupa je izuzetno zanimljiv. Prvi cd predstavlja nešto mirniji zvuk grupa The Galan Pixs, Download, Front Line Assembly, Numb, In Strict Confidence ili XPQ-21 Feat. Jeyenne, dok je drugi cd rezerviran za žestoki industrial zvuk grupa Gridlock, Voltaic, Mlada Fronta, Noisex, N.e.w.t. ili Winterkalte. Cijelo ovo izdanje izdanje funkcionira jako dobro, od odabira glazbe pa do grafičkog rješenja omota cd-a kojeg je izuzetno dobro izradio Ryuta Noguchi. Mislim da ne treba više ništa dodati. Flatline Compilation 2 jedna je od onih ovogodišnjih kompilacija koja bi bila poželjna u kolekciji ljubitelja electro-industrial tonova.

Label: Flatline

Flatline Website