FLATZ – Love & Violence

Flatz je iznenađenje godine. Moram priznati da sam se iznenadio nakon preslušavanja singla Wunderkind koji je kao i album producirao legendarni Karl Bartos (ex Kraftwerk). Wunderkind je singl kakav sam očekivao od zvuka posljednjeg albuma Electric Music (Bartosev solo projekat) koji nažalost nije bio na tragu elektronske produkcije. Karl Bartos je sve to ispravio na albumu Love & Violence. Austrijanac Flatz spada u onu stariju struju avangardnih umjetnika i glazbenika koji ima viziji i lako se uklapa u nove standarde glazbene produkcije. Iako već čovjek u godinama, Wolfgang Flatz sebe i nadalje doživljava kao mladića. Album Love & Violence ima dublji smisao u svojim umjetničkim i tekstualnim vizijama. No kako i ne bi kad je Flatz priznati avangardni umjetnik, akademski slikar i profesor povijesti umjetnosti. Uvijek je bio izuzetno radikalan u svojim stavovima, pa je jednom zbog svojih čudnih istupa završio u ludnici. Poznat je također po svojim Physical Sculptures izložbama na kojima predstavlja grafike, svoj Porsce u bojama njemačke zastave i gdje izlaže samog sebe, odnosno svoju veliku tetovažu Physical Sculpture na leđima. Neki će za njega reći da je lud, a drugi da je genije. Osobno ne bih išao niti u jednu krajnost, ali moram priznati da je album Love & Vioelece odličan. Karl Bartos je dodao malo prepoznatljivog Kraftwerk zvuka, a Toy Productions su poznati po suradnji sa Depeche Mode, što je također vidljivo na ovom izdanju. Love & Violence je avangardno techno pop izdanje, a Flatzov duboki vokal neizbježan je dodatak bez kojeg ovo izdanje možda ne bi imalo smisla. Moglo bi se tu još mnogo toga dodati, no jedna od najzanimljivijih stvari je to što je ovaj CD jedan od prvih Sonyjevih izdanja koje je zaštićeno od presnimavanja. Sony je već početkom godine najavio da će do kraja ljeta početi izdavati CD-e koje će biti nemoguće presnimavati. Za sada to funkcionira jako dobro, no pitanje je kako dugo, jer kao i uvijek postoji mogućnost da se pronađe neki "crack" koji će otvoriti tu mogućnost. Novi zaštičeni CD-i izdaju se sa posebnom oznakom i ne mogu se slušati na PC-u već samo na audio komponentama. Sony je zaista odlučno krenuo u borbu protiv "piratstva".

Label: Epic/Sony

FLATZ Website