JUNKIE XL – Big sounds of the drags

Konačno je tu, novi JUNKIE XL materijal. Gotovo nakon dvije godine produkcije, Tom Holkenborg i njegov suradnik Rudeboy, pjevač grupe Urban Dance Squad, izdaju još jedno malo remek djelo.1997. godine njihov debut album Saturday Teenage Kick bio je izuzetno hvaljen, pa je stoga i novi album bio pomno očekivan. Kombinacijom, samplova i gitara Tom Holkenborg odlazi korak dalje od zvuka koji je predstavio na svom prvom albumu. No to se moglo očekivati jer se scena toliko razvila u posljednje dvije godine, pa tako ništa nije kao prije, pa čak ni Junkie XL. Novi album Big sounds of the drags prelazi one standarde big beata, stila koji se usko povezuje sa glazbom kakvu radi Tom, jer unosi nove elemente kao što su funky, rock, pop il prizvuk 70-ih. U posljednje dvije godine Junkie XL postali su sinonim za big beat, a nastupima rame uz rame sa Prodigy, Gravity Kills ili Pitchshifter samo su učvrstili status jednog od najinovativnijih imena posljednje dvije godine. 1998. godine osvojili su najpoznatiju nagradu BV Popprijs kao najbolji pop bend u rodnoj Nizozemskoj. Zagrijavanje za novi album bio je hit singl Zerotonine koji pomalo odskače od plesne koncepcije albuma i više se predstavlja u funky pop dance stilu. Cijeli je album tematski dosta vezan uz automobilske utrke odnosno Drag-Racers automobile koji su kao sport izuzetno i samo popularni u Americi, jer su te utrke samo tamo i dozvoljene. Tom se odlučio na ovaj naziva albuma (Big sounds of the drags) kako bi dočarao atmosferu i energiju kojim zrači, baš kao i buka koju stvaraju Dragster automobili. Neki od samplova sa automobilskih utrka mogu se čuti i na albumu, a najviše na uvodnoj pjesmi Check Your Basic Groove. Novi materijal može se opisati kao ritam, ritam i samo ritam. Ovo je plesna, ali i inteligentna ploča koja vas neće razočarati. Big sounds of the drags je uzbudljiv album koji opravdava riječ big beat.

Label: Roadrunner

Junkie XL Website