KMFDM – Ruck zuck EP

Ono što je počelo 1984. godine u Hamburgu kao fraza Kein Mehrheit Fur Die Mitleid, do danas je preraslo u glazbenu instituciju. Bilo je neizbježno da će ono što su stvorili Sascha Konietzko, Raymond “Pig” Watts i En Esch, osvojiti svijet. Njihovu kazetu Opium tada su obožavali svi koji su bili dio njemačke underground scene. Bilo je to njihovo prvo izdanje, koje nažalost nikada nije zaživjelo kao službeni album. Prvo službeno izdanje bio je album What Do You Know, Deutschland? iz 1986. godine. Ključni trenutak za njihovoj karijeri je upoznavanje sa umjetnikom koji se naziva Brute! Koji im je podario novi vizualni identitet koji živi još i danas u obliku jedinstvenih stripovskih omota albuma. Njihova izdanja ubrzo su licencirana na legendarni Wax Trax! iz Chicaga, gdje zajedno sa Ministry započinju novu eru američkog “industrial” zvuka. Sascha Konietzko kao idejni i glazbeni vođa benda, početkom 90-ih napušta rodnu Njemačku i seli u Chicago koji mu je itekako pogodovao zbog njegovih političkih stavova. Danas se na KMFDM gleda kao na američki bend, koji je predhodio današnjoj američkoj “industrial” sceni kakvu poznajemo. Bend već dugi niz godina uživa kultni status. Njihov je posljedni album Hau Ruck dosta politički obojen i kritički se odnosi prema američkoj administraciji. Najnovije izdanje je EP Ruck zuck na kojem se nalazi sedam remiksiranih verzija pjesama sa studijskog albuma plus dvije ponus stvari od kojih je jedna obrada klasika Der Mussolini, kultnog njemačkog NDW benda D.A.F.

Label: Metropolis

KMFDM Website