KRAFTY MOVE – An electronic tribute to Kraftwerk (2xCD)

Švedska etiketa Energy Rekords započinje novu godinu jednim iznimnim izdanjem - Krafty Move -, nastavljajući tako niz visoko kvalitetnih izdanja electro pop scene, ali i uspješnih Tribute to ... kompilacija. naime Energy Rekords je izdao dvije odlične Tribute to Depeche Mode kompilacije: I sometimes wish I was famous (1991.) i Barrel of the sons (1997.). Novo kompilacijsko izdanje Krafty Move sadrži dva cd-a sa 28 obrada klasičnih skladbi očeva elektronskog zvuka, grupe KRAFTWERK. Nakon što je Cleopatra Records izdala dvije kompilacije Trancewerk Express Vol 1 & 2 - trance tribute to Kraftwerk, pravo je osvježenje slušati novu kompilaciju koja je svojim konceptom bliža grupi Kraftwerk i ljubiteljima electro pop i ebm glazbenog izričaja.
Zvuk ove kompilacije je dosta raznolik, od laganih electro pop do tvrđih ebm i industrial tonova, što još više doprinosi kvaliteti. Ktafty Move nudi kvalitetne obrade klasika kao što su: Autobahn, Das Model, Die Roboter, The Man Machine, Music Non Stop, Electric Cafe, Radioactivity, pa i raritetnu Tour De France. također je impresivan popis grupa na ovom izdanju: Leaether Strip, Trylok, Psyche, Apoptygma Berzerk, Index, Battery, Well:Erdball, !Aiboforcen<-. Ostali maanje poznati ili nepoznati izvođači svoj su posao odradili zapanjujuće dobro, štoviše odlično. Produkcijski su svi izvukli maksimum iz svoje studijske opreme i zaista se vidi, odnosno čuje, da su na svojim obradama pomno radili. zadatake je obavljen krajnje profesionalno i bez sumnje će se svidjeti i grupi Kraftwerk.

Label: Energy Rekords

Energy Website