VARIOUS ARTISTS – Lagano, lagano

Krajem prosinca prošle godine na tržištu se pojavila nova u nizu Aquariusovih kompilacija Lagano, lagano, no ovaj put imamo prilike slušati tri glazbeno raznolika, stilski podjeljena CD-a. Iako je prošle godine izostao već poznati Lagano, lagano festival, ipak smo dobili pregled nove klupske glazbe. O čemu se zapravo radi? Svaki od tri CD-a zasebno obrađuje jedan segment nove hrvatske progresivne klupske glazbe. Prvi CD donosi stilove: electronic, tech house, deep house, drum'n'bass i nu jazz. Svi autori su mlade hrvatske snage koje itekako prate recentna zbivanja u svijetu. Aesque, Zidar Betonsky, Zvuk Broda, Ruzina Frankulin, samo su neka od imena koje bi trebalo istaknuti na prvom CD-u. Drugi pak CD obrađuje jazz fusion i acid jazz kojeg izvode nešto poznatiji autori: Matija Dedić, Boilers, Cubismo i drugi. Odličan treći CD bavi se nešto drugačijim zvukom: hip-noise, bigbeat, trip hop, down beat. Ponovo se na ovom CD-u pojavljuje Aesque koji je ujedno najzastupljeniji izvođač, zatim Time Crew, What The Funk, Franciska Fis, itd. Aquarius Records je zaista uspješno predstavio nove neafirmirane hrvatske autore koji bi mogli našu klupsku scenu izvući iz totalnog undergrounda, iako to ne ovisi o samim autorima, već o nama publici, koja će ih ili podržati ili ponovo marginalizirati. Mislim da na ovoj sceni treba još poraditi i savjetujem mladim glazbenicima da ne odustaju, jer treba tu još dosta znoja kako bi svoju glazbu približili širim masama. No najvažnije je to da Hrvatska ipak teži prema zapadnim glazbenim strujanjima i da mladi autori razmišljaju na takav način. Cijena svake zasebne kompilacije je također popularna i neće se dizati iznad 90 kn.

Label: Aquarius

Aquarius Records Website