LAIBACH – Anthems

Tko danas ne poznaje Laibach. Ako bi vas netko upitao koji je najpoznatiji slovenski bend, bez mnogo razmišljanaj odgovorili biste Laibach. A koji je hrvatski bend najpoznatiji na svijetskoj glazbenoj sceni? E, pa ovo poglavlje naše glazbene povijesti još uvijek nije napisano u enciklopedijama koje se bave tom tematikom. Ne samo da je Laibach najpoznatji slovenski bend, nego Laibach vani, pogotovo u Americi uživa kultni status. Nakon skoro 25 godina karijere ovih slavnih slovenaca, konačno možemo uživati u njihovim najpoznatijim glazbenim djelima i to na jednom mjesu, ato mjesto se zove Anthems i objavljeno je kao dvostruko izdanje. CD 1 donosi 17, slobodno rečeno klasika: Leben heisst leben, Opus dei, In the army now, Alle gegen alle, God is god, Sympathy for the devil, In the army now, Geburt einer nation, itd. A gdje je nestala Across the universe? CD 2 je itekako zanimljiv, jer na jednom mjestu donosi neke od najzanimljivijih remixeva koje su drugi autori radili za Laibach: Juno Reactor, Mark Stent, Richie Hawtin, Random Logic, Iztok Turk, pa čak i vlasnik Mute Recordsa Daniel Miller. Ukupno 31 pjesma na dva CD-a, preko 150 minuta glazbe, originalno osmišljen omot u obliku knjige, 44 stranice bookleta koje opisuju povijest grupe, ali i originalne Laibach ilustracije, dio su cjeline koja na simboličan način nosi ime Anthems. Službeni web grupe Laibach je www.laibach.nsk.si, no želite li saznati nešto više od NSK ili postati njihov državljanin, onda svakako pogledajte www.nskstate.com

p+c 2004.

Laibach Website
2004. Elektronski Zvuk