LEFTFIELD – Rhythm and stealth

Novi album Leftfield-a bio je najavljivan još prošle godine. No, najave su se obistinile tek sada u obliku drugog studijskog albuma nazvanog Rhythm And Stealt. Na ovaj album trebalo je čekati gotovo četiri godine. Čekanje se isplatilo, a fanovi bez sumnje neće biti razočarani. Iako su Leftfield počeli raditi 1991. godine mnogi ih se tek sjećaju od 1995. godine kada su izdali album Leftism. Taj je album kao i novi Rythm And Stealth stvaran gotovo četiri godine. Sve je počelo 1991. godine kad su izdali dva 12" vinila, Not Forgotten i More Than I know (nažalost nisu objavljeni na albumu Leftism). Dvije godine prije debut albuma izdavani su 12" vinili i cd singlovi Release The Preasure (1992), Song Of Life (1993), i singl Open Up (Burn Hollywood Burn) iz 1993. sa Johnny Lidonom kao gostujučim vokalom. Cijeli projekat završio je početkom 1995. kada je izdan album Leftism. Sa albuma su još skinuti singlovi Original (feat. Toni Halliday) i Afro-Left, a također je reizdan singl Release The Preasure sa nekoliko novih remixeva. Album Leftism prodan je samo u Engleskoj u 500.000 primjeraka, a širom svijeta ta je brojka puno veća. Album je uvršten među 50 najvažnijih albuma 20. stoljeća, a nedavno su ga najpoznatiji DJ-i svijeta proglasili najboljim plesnim albumom svih vremena. Neil Barnes i Paul Daley, i ovog su puta također surađivali sa kvalitetnim autorima i gostujučim vokalima. Prvi singl skinut sa novog albuma je Afrika Shox koji je rađen sa legendom electra i hip-hopa Afrikom Baambaatom. Afrika Shox zaslužuje već sada titulu jednog od najboljih electro dance singlova godine. Teško je izdvojiti neku pjesmu koja bi mogla biti sljedeći singl, jer su sve pjesme odlične. Odličan uvod u album počinje hip-hop pjesmom Dusted na kojoj gostuje jedan od trenutno najpozatijih engleskih rappera Roots Manuva. Technoidna tema Phat Planet pravi je klupski potencijal, dok je Chant Of A Poor Man nešto laganija reggae pjesma. Double Flash je bez sumnje svojevrstan nastavak hard techno teme Space Shanty sa prvog albuma, dok je Swords rađena u sličnom melankoličnom stilu kao što je to bila pjesma Original. Rhythm And Stealth dobar je nasljednik album Leftism i svojom mješavinom housa, hip-hopa, duba, techna, break beata, trip hopa i electra bit će visoko plasiran na ovogodišnjim top listama najbojih izdanja, no nažalost teško će zasjeniti prvi album koji je u ono vrijeme izazvao pravu revoluciju elektronske glazbe. No ipak će Rythm And Stealth ostati zapamčen kao jedan od boljih plesnih albuma 90-ih.

Label: Columbia/Sony

Leftfield Website