LFO – Sampler vol. 1

LFO Team predstavlja skupinu mladih entuzijasta iz Beograda koji su se angažirali kako bi na što bolji način predstavili svjetsku electro industrial produkciju svojoj domaćoj publici, ali i prema najnovijim pokazateljima žele to isto učiniti i prema van, što znači tu istu svjetsku populaciju educirati o YU sceni. Krajem prošle godine u Beogradu je održan prvi YU electro festival LFO Elektro Festival i povodom tog za organizatore velikog i značajnog događaja, izdan je CD pod nazivom LFO Sampler vol. 1 koji predstavlja bendove koji su tamo nastupali live. Jugoslavenska electro produkcija se može pohvaliti s nekoliko zanimljivih bendova: Waveform, I'm, Black Sheep Screaming, Endymion, Kinovia. Svi su oni zastupljeni na ovom kompilacijskom izdanju sa po dvije ili tri pjesme. Opći dojam kompilacije je izuzetno pozitivan. Glazbeno su svi ti bendovi dosta raznoliki, kreću se od neke vrste synth popa, IDM-a do dark wavea, no ne mogu se otrgnuti dojmu da svi još na neki način eksperimentiraju sa sintetičkom produkcijom. Uglavnom se tu radi o instrumentalima, koristi se mnoštvo samplova ritmova i loopova. Po mojem sudu nedostaje moderne, odnosno recentne svijetske produkcije u stilu novog vala ebm-a ili future popa. Cjeli CD je obavijen pomalo mračnom atmosferom, dok tračak svjetlosi pred kraj daje Waveform u temi One last kiss (instrumental). Ovo je izuzetno zanimljiva synth pop tema sa dobrom pop strukturom. Dodatna produkcija bi od nje mogla napraviti pravi mali hit singl. Šteta što ovdje nije uvrštena vokalna verzija. No prema svemu ovdje viđenom, YU scena je još možda u povojima, a gdje ima dima, ima i vatre, pa se mogu očekivati bolja vremena i još dosta dobrih novih bendova. LFO Team radi na edukaciji, za što ih svakako treba pohvaliti.

p+c 2002.
Label: LFO

LFO Website