LIGHTS OF EUPORIA – Voices

Nakon albuma "Fahrenheit" iz 1997. godine, Torben Schmidt se vraća novim izdanjem "Voices". U već ustaljenoj postavi Torben Schmidt i Jimmy Machon (poznat kao član belgijske skupine GODHEADS) novi je album ponovo ispunio sva očekivanja, od dobrih kritika preko dobre prodaje i dobrog plasmana na top-listama. Suradnja sa poznatim imenima njemačke electro/ebm scene nastavljena je i na novom albumu. Tako je na prvoj pjesmi "In love with the night" Torben surađivao sa Volkerom Lutzom iz skupine EVILS TOY, a na drugoj "Mindtraveler" sa Gerritom Thomas iz FUNKER VOGT. U pjesmi "Mindtraveler" prepoznatljiva je Gerritova produkcija i nezaobilazni bas bubanj koji koristi kod produkcije Funkera, no ipak to nije utjecalo na originalni Lights Of Euphoria zvuk. Fuzijom klasičnog ebm-a i technoidnih ritmova LOE je na tragunečega što bi mogli nazvati EBM 21. stolječa. Nakon što Nitzer Ebb ili D.A.F. nestali sa scene, Torben Schmidt je nastavio gdje su oni stali. Torben schmidt danas je jedno od najznačajnijih imena njemačke electro scene. Osim što je poznat po mnoštvu projekata, poznat je kao vođa i glavni manager nakladničke kuće Zoth Ommog. Svake godine njemačka glazbena scene bira desetak najuspješnijih nakladnika godine. Po prvi puta se uz velike komercijalne nakladnike pojavila nezavisna etikete i to baš Zoth Ommog. Njihova su izdanja prošle godine uvijek bila uvrštena u sam vrh njemačkih top lista prodaje albuma: FRONT 242, FUNKER VOGT, IN STRICT CONFIDENCE, DECODED FEEDBACK, dok je novi album "Language of silence" grupe NUMB trenutno na prvom mjestu DAC-a (Deutsche Alternative Carts). Desetak godina uspješnog izdavaštva, uspješnih grupa, odnosno autora koji su doslovno stvarali electro / ebm / industrial scenu od početka 90-ih. Uskoro će Zoth Ommog izdati nove albume grupa AGHAST VIEW (Brazil), PAX (Njemačka), CLEEN (Njemačka) i nova tek nadolazeča imena, odnosno debut albume grupa: FICTIONAL, MELOTRON, IMPERATIVE REACTION, ... Bez sumnje Zoth Ommog sa odličnim vodstvom i managementom radi izuzetan posao i već je prerastao u vodeću nezavisnu Europsku nakaldničku kuću.

Label: Zoth Ommog

Zoth Ommog Website