LES RYTHMES DIGITALES – Darkdancer

80-te se vraćaju? Ne baš, ali LES RYTHMES DIGITALES dokazuje da su 80-te još uvijek prisutne u glazbi. Iako je album Darkdancer izašao krajem ljeta ove godine, moram priznati da sam sa malim zakašnjenjem shvatio kojom kvalitetom i energijom zrači. No za dobre ploče nikad nije kasno, a Darkdancer je jedna od njih. U silnoj poplavi francuskih bendova kao što su Air, Daft Pank ili Cassius, kritičari su se dali prevariti nazivom projekta koji će vas asocirati bez razmišljanja da se ovdje radi o nekom novom projektu iz Francuske. No to nije točno jer je LES RYTHMES DIGITALES čisti engleski glazbeni projekat baš kao i čovjek koji stoji iza njega, umjetničkog imena Jacques Lu Cont. Po čemu je to LRD toliko zanimljiv, osim toga što je fenomenalan? Teško je to opisati, jer će vas ovaj album oboriti s nogu. Ako ste bili ljubitelj pop glazbe 80-ih, odnosno electro pop zvuka grupa: Human League, Depeche Mode, New Order ili početaka house glazbe sredinom 80-ih, onda nemam što više reći, samo: "Ovo je ploča za vas". LRD kombinira sve one najbolje analogne elektronske zvukove koje su u ono vrijeme proizvodile klavijature Moog, Casio ili legendarna Yamaha DX7, uz dodatak ranog house zvuka i naravno sve to upakirano u modernu produkciju. Sve to zvuči kao ploča iz 80-ih, ali rađenu u 90-im. Singlovi Music Makes You Lose Control, (Hey You) Whats That Sound ili Jacques Your Body pravi su preporod 80-ih u onom najboljem smislu. Ono što se mora izdvojiti je i singl Sometimes koji je Jacques radio sa Nik Kershawom, još jednom legendom 80-ih. Na albumu Darkdancer također se kao vokal pojavljuje pjevačica Shannon poznata po svojem hitu Let The Music Play. Ima tu još poznatih imena sa glazbene scene 80-ih. Zanimljivo je spomenuti da je Jacques Lu Cont nastupao u New Yorku na Versace Versus kolekciji za proljeće/ljeto 2000. Osobno ga je kao live act odabrala Donatella Versace. Prošlih godina su na tim kolekcijama svirali Lenny Kravitz, The Crystal Method i Republica. Jacques ima tek 22 godine, a već je napravio jednu od ponajboljih ploča 1999. Njegove godine tek dolaze, jer glazba ne poznaje granice, a Jacques će nas sigurno još razveseliti, možda uskoro.

Label: Wall Of Sound

Wall Of Sound Website