MASCHINENWELT – Compilation III

Berlinski Maschinenwelt Records obradovao nas je još jednom electro kompilacijom, trećom u nizu istoimenog naziva. Kao što je i najavljena, kompilacija sa preko 70 minuta novih pjesama i remixeva, predstavlja zanimljiv izbor grupa i spada u prosječno dobre kompilacije. Šesnaest pjesama, uglavnom su rađene u tvrđem dark electro ebm stilu, no jedina koja i otvara ovaj cd, Avake, grupe Cosmicity pravi je pop uradak. Očigledno je da su Maschinenwelt Records ovom pjesmom htjeli privući pažnju na njihov album In Perspective koji će upravo oni licencirati na europsko tržište. Od ostalih grupa koje vrijedi spomenuti, tu su: Megadump i Solitary Experiments koje izdaju za Maschinenwelt. Novi album dua Second Disease bit će jedan od najznačajnijih ovogodišnjih izdanja za ovu berlinsku etiketu, jer se radi o drugom dugoočekivanom albumu, nakon izuzetno zapaženog debitantskog izdanja Flame the dark true iz 1996. godine koji je bio izdan za Zoth Ommog. Na ovoj kompilaciji Second Disease predstavljaju novu pjesmu Can't Be Me. Moram još spomenuti dvije grupe koje su me osvojile na prvo slušanje, a to su Novakill i La Vogue. Australskom dvojcu Novakill predviđa se blistava budućnost, jer ih je preuzeo management grupe Funker Vogt, koja je kao što znamo danas najpopularnija njemačka electro grupa. Novakill već dosta vremena najavljuju svoj prvi album, a pjesma Shocknova koje je i ovdje zastupljena mogla bi biti njihov prvi hit sing. La Vogue su me također iznenadili, iako se ovdje po prvi puta susrećem sa njima. Pjesma Somebody New rađena je u plesnom technoidnom stilu sa nešto malo drum'n'bass ritmova, sve u svemu dosta jednostavno, ali jako dobro. Iskreno se nadam da je i ostatak njihovog materijala tako dobar i da će se neko njihovo izdanje ubrzo pojaviti na tržištu. Ostatak materijala je više manje klasični electro zvuk grupa: Inertia, Putrefy Factor 7, C.A.I. 777, i drugih.

Label: Maschinenwelt Records

Maschinenwelt Website